نسخه چاپی

«پرونده‌های شرلوك هولمز» به چاپ رسید

عکس خبري -«پرونده‌هاي شرلوک هولمز» به چاپ رسيد

كتاب «پرونده‌های شرلوك هولمز» اثر سر آرتور كانن دویل با ترجمه نوید فرخی توسط نشر گویا به چاپ رسید.

به گزارش نما، کتاب «پرونده‌های شرلوک هولمز» اثر سر آرتور کانن دویل به‌تازگی با ترجمه نوید فرخی توسط نشر گویا به چاپ رسیده است.

شرلوک هولمز، شخصیت خیالی و مخلوق نویسنده اسکاتلندی سر آرتور کانن دویل است. هولمز از سوی خوانندگان به عنوان یک کارآگاه دانشمند و متفکر شناخته می‌شود؛ هر چند او خود را اولین و تنها «کارآگاه مشاور» جهان می‌خواند.

ریشه داستان‌های کاراگاهی مدرن به ادگار آلن پو، نویسنده سرشناس آمریکایی می‌رسد. او دهه‌ها پیش از دویل، کاراکتر خود را نام آگوست دوپن خلق کرد، اما شرلوک هولمز تأثیری منحصر به فرد بر خوانندگان در اقصی‌نقاط جهان گذاشت و به عنوان ماندگارترین شخصیت داستان‌های کارآگاهی شناخته می‌شود. محل اقامت هولمز در لندن خیابان بیکر، شماره ۲۲۱ بی مشهورترین آدرس دنیا است.

پرونده‌های شرلوک هولمز شامل دوازده داستان از سری ماجراهای کاراگاه مشهور لندنی است. در این کتاب از تصاویر اصلی سیدنی پجت که در مجله استرند به چاپ می‌رسیدند استفاده شده و مترجم توضیحات مبسوطی را در رابطه با شرلوک هولمز و لندن عهد ویکتوریا ارائه کرده است.

تاکنون مجموعه کاملی از داستان‌های شرلوک هولمز توسط نشر گویا منتشر شده و جلد بعدی این مجموعه یعنی آخرین تعظیم شرلوک هولمز نیز به زودی به چاپ می‌رسد.

پرونده‌های شرلوک هولمز با تیراژ پانصد جلد در ۴۵۱ صفحه توسط انتشارات گویا در روزهای آخر نمایشگاه کتاب امسال منتشر شد.
منبع: مهر

۱۴۰۱/۳/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...