نسخه چاپی

بیانی: فدراسیون فوتبال كشتی به گِل نشسته است/ قهرمانی استقلال را باید به یك نفر ویژه تبریك گفت

عکس خبري -بياني: فدراسيون فوتبال کشتي به گِل نشسته است/ قهرماني استقلال را بايد به يک نفر ويژه تبريک گفت

پیشكسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فدراسیونی در كار نیست كه توقع برگزاری بازی‌های تداركاتی خوب برای تیم ملی را داشته باشیم.

به گزارش نما، شاهین بیانی درباره درباره لغو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کانادا اظهار داشت: ظاهرا برای فدراسیون فوتبال همین که به جام جهانی صعود کردیم کافی است. جام جهانی آوردگاه مهمی است و باید با قدرت و تدارکات خوبی وارد مسابقات شویم. با این شرایطی که پیش می‌رویم، نتیجه‌اش را در جام جهانی خواهیم دید. متأسفانه بازی‌های تدارکاتی خوبی برای تیم ملی تدارک ندیدیم، دلیلش هم مشخص است، فدراسیونی نداریم که توقع داشته باشیم. فدراسیون مثل کشتی به گِل نشسته است.

وی افزود: روزهای فیفا را به سادگی از دست داده‌ایم و زمان زیادی هم به آغاز مسابقات جام جهانی باقی نمانده است. باید دید دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی چه واکنشی نشان می‌دهد و چه صحبت‌هایی خواهد کرد.
پیشکسوت استقلال در خصوص ادامه شکست ناپذیری شاگردان فرهاد مجیدی با برتری برابر مس رفسنجان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر گفت: در درجه اول باید این موفقیت و قهرمانی را به فرهاد مجیدی، کادرفنی و بازیکنان تبریک بگویم. مجیدی در ابتدای فصل گفته بود که می‌خواهد شخصیت استقلال را بازگرداند و در این موضوع موفق بود. او در طول فصل ساختار دفاعی را شکل داد و برای بازیکنان استقلال عادت شد که به باخت فکر نکنند. مطمئن باشید شاگردان مجیدی آخرین هفته را با بدون شکست سپری می‌کنند تا به رکورد تاریخی برسند. به یاد ندارم تیمی در تاریخ لیگ برتر و فوتبال ایران فصل را بدون شکست سپری کرده باشد. سال‌ها طول می‌کشد تیمی به این رکورد برسد. باید به مجیدی تبریک ویژه‌ای گفت که کار بزرگی کرد.

بیانی در واکنش به ادعای عده‌ای مبنی بر تبریک نگفتن سرمربیان استقلالی به مجیدی و شاگردان برای قهرمانی گفت: با این صحبت‌ها کام هواداران را تلخ می‌کنیم. هر کسی اختیار خودش را دارد که تبریک بگوید یا نگوید. مهم این است که افتخار بزرگی رقم خورده و اجازه دهیم هواداران خوشحال باشند. مگر می‌شود استقلالی‌های واقعی از قهرمانی تیم‌شان خوشحال نباشند و افتخار نکنند؟ مسائلی که در فضای مجازی اتفاق می‌افتد، زیبنده فوتبال ما نیست. کاری که مجیدی و شاگردانش انجام دادند بزرگ بود.
منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...