نسخه چاپی

بابازاده: خودی و غیرخودی برای استقلال حاشیه درست می‌كردند/ حسینی بهترین سال فوتبالی‌اش را پشت سر گذاشت

عکس خبري -بابازاده: خودي و غيرخودي براي استقلال حاشيه درست مي‌کردند/ حسيني بهترين سال فوتبالي‌اش را پشت سر گذاشت

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: در ابتدای فصل خودی و غیرخودی برای تیم حاشیه درست می‌كردند و مجیدی نقش مهمی در جمع كردن حواشی ایفا كرد.

به گزارش نما، حمید بابازاده در خصوص قهرمانی استقلال در فصل بیست و یکم مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: این قهرمانی را به هواداران فهیم استقلال و مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تیم تبریک می‌گویم. هیچ شخصی در ابتدای فصل انتظار قهرمانی را از این تیم جوان و همچنین کادر فنی که آنها هم جوان بودند، نداشت. در مسابقات این فصل فرهاد مجیدی و همکارانش کار بزرگی انجام داده و بازیکنان هم روز به روز بیشتر توانایی‌هایشان را بروز دادند و دیدیم که به خصوص در بازی‌های آخر مقابل فولاد سپاهان و مس بازی فوق‌العاده‌ای ارائه کردند.
وی افزود: با توجه به حواشی زیادی که از ابتدای فصل خودی و غیرخودی برای تیم ایجاد می‌کردند مجموعه تیم خیلی با درایت و هوش بالا تمرکزشان را حفظ کرده و اسیر هیچ جریانی نشد و واقعا کار بزرگی انجام داد. با نتایجی که امسال توسط استقلال در لیگ برتر رقم خورد همه بازیکنان نقش خود را در قهرمانی تیم به نحو احسن انجام دادند که این مسئله جای تقدیر دارد.

مربی پیشین استقلال در مورد عملکرد حسین حسینی دروازه‌بان این تیم در این فصل عنوان کرد: او امسال بهترین سال دروازبانی خود را گذراند و نقش مهمی در قهرمانی تیم در کنار دیگر بازیکنان داشت، همچنین باید یک تبریک به وریا غفوری بگویم که نقش کاپیتان را به نحو فوق‌العاده‌ای انجام داد. او چه در بیرون و چه در داخل زمین عملکردی قابل قبول داشت.

بابازاده در خصوص نقش فرهاد مجیدی در موفقیت تیم استقلال، گفت: مجیدی نقش پررنگی در این قهرمانی داشت و جا دارد به او تبریک بگویم. حضور این مربی و کسب عنوان قهرمانی استقلال نوید یک مربی بزرگ برای فوتبال ایران را داد.
منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...