نسخه چاپی

گل‌محمدی‌: مدیون مهدوی‌كیا هستیم

عکس خبري -گل‌محمدي‌: مديون مهدوي‌كيا هستيم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی با صحبت‌هایشان مقابل هواداران قرار می‌گیرند.

به گزارش نما به نقل از فارس، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل نفت تهران گفت:در دیدار مقابل نفت تهران محکوم به پیروزی هستیم. در این مدت تمام تلاشمان را برای کسب آمادگی این دیدار انجام دادیم و حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم، شرایط خوبی داریم و امیدوارم فردا بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و هدفمند با شکست نفت تهران به دور بعد صعود کنیم.

وی در مورد انتقاداتی که برخی پیشکسوتان از او انجام دادند، عنوان کرد: این صحبت‌ها مطمئناً تأثیری در کار ما داشته است، اگر انتقاد و راهکاری دوستان دارند می‌توانند این مسئله را به صورت حضوری به من بیان کنند تا از آنها استفاده کنیم. بیان انتقادهای مغرضانه به غیر از اینکه تمرکز من و تیم را بر هم می‌زند و از بیان چنین صحبت‌هایی هدف دیگری وجود ندارد. برای این افراد متأسفم و به آنها می‌گویم این صحبت‌ها خللی در کار من ایجاد نمی‌کند و فعالیتم را با قدرت ادامه می‌دهم.

گل‌محمدی تأکید کرد: این دوستان با بیان چنین صحبت‌هایی در حق پرسپولیس و هواداران کم‌لطفی می‌کنند. تیم ما چند هفته‌ای است که بازی خوبی ارائه می‌کند و این باعث شده تماشاگران با پرسپولیس آشتی کنند. ما حق اینکه هواداران را ناامید کنیم، نداریم و این افراد با بیان این صحبت‌ها خودشان را مقابل هواداران قرار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در چند سالی که به عنوان مربی فعالیت کردم هیچ‌گاه وارد بحث دلالی نشدم و هر وقت بازیکن یا مربی خواستم خودم به صورت مستقیم صحبت کردم و اجازه ندادم کسی درگیر این مسائل شود. با بگوویچ بیش از 10 سال است که ارتباط دارم و از او شناخت کامل دارم. ارتباط ما مثل دو دوست و فرزند و پدر است و هیچ دلیلی وجود ندارد که برای آوردن او با دلالی صحبت کنم. این صحبت‌ها برای به حاشیه بردن پرسپولیس بیان می‌شود. برخی به هدف خود می‌رسند و برخی هم از آن باز می‌مانند ولی نباید فراموش کنیم حق هواداران نیست که با این حرف‌ها ناراحت شوند و با حاشیه‌سازی‌ها مانع موفقیت تیم شویم.

گل‌محمدی در مورد اینکه برخی در این مدت از پرسپولیس حمایت کرده‌اند گفت: جا دارد از برخی افراد که در این مدت از ما حمایت و با انتقادات سازنده به پیشرفت تیم کمک کردند تشکر کنم. برخی با حمایت‌های خود به تیم روحیه دادند، دست این افراد را می‌بوسم مخصوصاً از آقای علی پروین تشکر ویژه‌ای می‌کنم. بسیاری فکر می‌کردند پروین از من حمایت نکند و قصد داشته باشد تیم را به شکلی اذیت کند اما با مصاحبه‌ها و رفتارهای خود به طور کامل تیم را حمایت کردند. علی پروین همانند یک پدر بالای سر تیم حضور دارد.

سرمربی پرسپولیس در مورد تعویض مکان بازی پرسپولیس مقابل نفت تهران از ورزشگاه تختی به استادیوم آزادی گفت: هواداران دوست دارند در استادیوم حاضر شوند و تیم خود را مورد حمایت قرار دهند. وقتی ما ورزشگاه مناسبی داریم چرا باید به جایی برویم که ظرفیت کمتری دارد. در تمام دنیا هزینه می‌کنند تا هواداران به ورزشگاه بیایند اما ما با تصمیم‌گیری‌هایمان مانع این کار می‌شویم. برای من بازی در کدام استادیوم فرقی نمی‌کند تنها می‌خواهم به مرحله بعد صعود کنم.

وی درمورد محرومان و مصدومان پرسپولیس عنوان کرد: خوشبختانه بازیکن محرومی نداریم، محمد قاضی نیز پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت به تمرینات گروهی بازگشته و از یکی دو هفته دیگر می‌تواند برای ما به میدان برود.

سرمربی پرسپولیس در مورد نتایج خوب این تیم طی هفته‌های اخیر اظهار داشت:‌ فکر نمی‌کنم کسب این نتایج جرقه باشد و با روند رو به رشدی که داشتیم بازیکنان ما نشان دادند به این باور رسیده‌اند که می‌توانند هر تیمی را شکست دهند. این مسأله نعمت بزرگی است بازیکنان در تمرینات با انگیزه و رفاقت فراوان با یکدیگر رقابت می‌کنند و همدلی در تیم موج می‌زند. این اتفاقات باعث می‌شود روند رو به رشدمان را ادامه دهیم و در عرض چند هفته بازیکنان اکنون فوتبالی را ارائه می‌کنند که بسیار خوب است.

گل‌محمدی در مورد اینکه مندز از چه زمانی فعالیت خود را آغاز می‌کند، عنوان کرد: مندز از امروز با حضور در تمرینات کار خود را در پرسپولیس آغاز می‌کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه در این مدت به مهدی‌‌مهدوی‌کیا کمتر بازی رسیده است گفت:‌ در شرایطی که ما شرایط سختی را دنبال می‌کردیم مهدی‌کیا همانند یک منجی برای ما عمل کرد و با گلهای بسیار حساسی که به ثمر رساند تیم را نجات داد. خیلی مدیون مهدوی‌کیا هستیم او واقعاً از لحاظ شخصیتی در رده بالایی قرار دارد و همچنان با انگیزه تلاش می‌کند. هیچ‌گاه اعتراض نکرده و به نظر من بهترین الگو برای بازیکنان است. البته اینکه چه بازیکنانی در میدان قرار بگیرند بستگی به نظر مربی دارد و در هر مسابقه شرایط فرق می‌کند. جا دارد از حسن اخلاق مهدوی‌کیا تشکر کنم و توجه تمامی فوتبالیست‌ها را به او به عنوان یک الگوی مناسب جلب نمایم.

وی در مورد بازگشت مهرزاد معدنچی عنوان کرد: معدنچی از بازیکنان خوب و بزرگ فوتبال ما است بعد از اینکه او در لیست مازاد تیم ما قرار گرفت، نتوانست با تیم قرارداد ببندد و بسیاری از بازیکنان تیم دوست داشتند او بار دیگر در جمع ما حضور یابد. من هم معدنچی را دوست دارم و به همین خاطر او بار دیگر با بازگشت به پرسپولیس در تمرینات شرکت می‌کند.

۱۳۹۱/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...