نسخه چاپی

دادستانی تهران به موضوع تأخیر پروازها ورود كرد

عکس خبري -دادستاني تهران به موضوع تأخير پروازها ورود کرد

دادستان تهران گفت: جلسه‌ای با حضور همكاران قضایی دادسرای ناحیه ۳۰ و حضور مدیران فرودگاه مهرآباد و سازمان هواپیمایی كشوری در دادسرای مهرآباد برگزار و به موضوع علت تاخیر پروازهای این فرودگاه پرداخته شد.

به گزارش نما، علی صالحی بیان کرد: در اجرای سیاست‌های دستگاه قضایی مبنی بر پیگیری حقوق عامه، از مدیران ارشد شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر و تابان که در چند ماه اخیر بیشترین تاخیرات پروازی را داشتند جهت بررسی موضوع و اخذ توضیح، دعوت و در جلسه مشترک در رابطه با تأخیر پروازها تذکرات لازم را دریافت کردند.

وی افزود: این جلسه با حضور همکاران قضایی دادسرای ناحیه ۳۰ و حضور مدیران فرودگاه مهرآباد و سازمان هواپیمایی کشوری در دادسرای مهرآباد برگزار شد.

دادستان تهران تصریح کرد: در این جلسه ضمن ارائه تذکرات لازم به نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی، مقرر شد با مدیریت شرکت‌های مزبور، اطلاع رسانی به موقع به مسافران قبل از حضور در فرودگاه انجام شود.
وی افزود: همچنین تاکید شد تا فروش بلیط با برنامه ریزی دقیق و بر اساس ظرفیت ناوگان انجام شود.

صالحی گفت: مقرر شد تا یک فروند هواپیما جایگزین برای انتقال مسافران در صورت تاخیر نامتعارف در نظر گرفته شود و در صورت تاخیر پرواز، حقوق مسافران از جمله گرفتن هتل و پاسخگویی مناسب از ناحیه مدیران شرکت ها رعایت شود.
منبع: میزان

۱۴۰۱/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...