نسخه چاپی

كشف جسد در انباری+عكس

جسد جوان 36 ساله توسط تماس فردی ناشناس در انباری یك خانه كه محل تردد معتادان بود كشف شد.

به گزارش نما به نقل از فارس در ساعت 21 سیزدهم دی سال جاری فردی با مراجعه به کلانتری 112 ابوسعید به مأموران اعلام کرد: برادرم به نام رسول 36 ساله در تاریخ 20 آذر از منزلش خارج شده و تاکنون مراجعه نکرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی در این رابطه و به دستور قاضی کشیک دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و همزمان با ارجاع پرونده به پایگاه هشتم، برادر گمشده با مراجعه به پایگاه هشتم به کارآگاهان عنوان داشت: فردی ناشناس با تلفن همراه پدرم تماس گرفته و مدعی شده است که برادرم در منزل شخصی به هویت وحید واقع در محله درخونگاه، در داخل شوفاژخانه حبس شده که پس از فوت توسط این شخص وحید به مکان نامشخصی انتقال داده شده است.

با توجه به اظهارات برادر فقدانی و احتمال وقوع جنایت، بلافاصله هماهنگی های لازم انجام و پرونده جهت تحقیقات تخصصی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و با ارجاع پرونده به اداره یازدهم، کارآگاهان اداره یازدهم با شناسایی فرد ناشناس در خیابان وحدت اسلامی وی را به اداره یازدهم منتقل و به تحقیق از وی پرداختند.

این شخص در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: از طریق یکی از دوستانم اطلاع پیدا کردم که رسول ( فقدانی ) در منزل مسکونی فردی به هویت وحید، بر اثر درگیری و اصابت ضربه به سر بیهوش شده و وحید او را در داخل موتورخانه منزلش حبس کرده و زمانیکه فوت می‌کند، وحید جسد وی را با یک دستگاه وانت پیکان متعلق به یکی از دوستانش به هویت عباس به محل نامعلومی منتقل کرده است.

13911018000670_PhotoL.jpg



با توجه به اطلاعات بدست آمده، بلافاصله هماهنگی های لازم قضایی انجام و کارآگاهان اداره یازدهم در ادامه رسیدگی به این پرونده ابتدا ضمن شناسایی نام عباس 35 ساله به محل سکونت وی در خیابان وحدت اسلامی مراجعه و او را دستگیر کردند.

با اعتراف عباس به مرگ فقدانی، کارآگاهان بدون فوت وقت به نشانی وحید 50 ساله مراجعه و در بازرسی از سه انباری واقع در انتهای حیاط محل سکونت وی، موفق به کشف جسد فقدانی شدند؛ با کشف جسد، بلافاصله مخفیگاه وحید در خیابان ابوسعید شناسایی و او نیز دستگیر و به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ادامه اعلام این خبر گفت: با دستگیری متهمان و در ادامه تحقیقات انجام شده مشخص شد که محل کشف جسد، مکان تردد افراد معتاد بوده و متهم اصلی پرونده وحید سه انباری 5/1 الی 2 متری انتهای حیاط ساختمان را به محل تردد معتادین و مصرف موادمخدر تبدیل کرده و فقدانی نیز به واسطه اعتیاد شدید به مصرف شیشه و کراک ، جهت تهیه و مصرف مواد به این محل تردد داشته است.

سرهنگ حاجی زاده در پایان این خبر گفت: با کشف جسد متعلق به فقدانی، جسد تعیین دقیق علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل و متهمان پرونده نیز به دستور شعبه دهم بازپرسی دادسرای امور جنایی و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

۱۳۹۱/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...