نسخه چاپی

رئیس‌جمهور به آذربایجان شرقی سفر می‌كند

عکس خبري -رئيس‌جمهور به آذربايجان شرقي سفر مي‌کند

معاون اجرایی رئیس جمهور، آذربایجان شرقی را بیست و سومین مقصد رئیس جمهور به عنوان سفر استانی معرفی كرد و گفت: رئیس جمهور به زودی به این استان سفر خواهند كرد.

به گزارش نما، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در رابطه با علت انتخاب استان خراسان جنوبی به عنوان اولین سفر رئیس جمهور در دولت سیزدهم، اظهار داشت: توازن و تعادل بخشی به استان‌ها از تأکیدات رئیس جمهور بوده و هست و اولویت دادن سفر او به استان خراسان جنوبی از همین منظر و به همین علت بوده است.

وی عنوان کرد: استان خراسان جنوبی یکی از استان‌هایی است که به لحاظ عقب ماندگی تاریخی ای که وجود داشته هنوز به میانگین شاخص‌های کشوری نرسیده است و استان‌هایی که تراز پایین‌تری داشتند از سوی رئیس جمهور به عنوان اولویت اول انتخاب شدند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه رئیس جمهور به اغلب استان‌ها سفر کردند و چند استان باقی مانده نیز ظرف چند هفته آینده به اتمام خواهد رسید، گفت: بیست و سومین سفر رئیس جمهور به مقصد آذربایجان شرقی خواهد بود و چند استان باقی مانده طی چند هفته اخیر و در یک بازه زمانی مشخص مورد بازدید قرار خواهند گرفت که کرمانشاه هم یکی از آن استان‌ها خواهد بود.

مرتضوی در رابطه با اینکه اعتبارات در نظر گرفته شده در مصوبات استانی به چه طرح‌هایی اختصاص دارد، تصریح کرد: ما در سطح کلان کشور، اساساً به طرح‌هایی که نیمه تمام بودند اعتبار تخصیص دادیم؛ استان خراسان جنوبی هم به همین شکل بود و در این سفر هم مجدد پیگیری‌هایی انجام دادیم که اگر طرحی از قلم افتاده، مورد بازنگری قرار گیرد.

وی در رابطه با تعامل مجلس شورای اسلامی با دولت و دخالت برخی از نمایندگان در خصوص انتصابات دولتی بیان کرد: حضرت آقا در بیانات خود فرمودند که همه قائل به اصل تفکیک قوا باشند. البته دخالت و همکاری با هم تفاوت دارد و الحمدلله میان قوا تعامل و همکاری برقرار است و امیدوار هستیم با تعامل بتوانیم امورات کشور را پیش ببریم.
منبع: مهر

۱۴۰۱/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...