نسخه چاپی

بازگشت یزدانی و مرادمند به استقلال/ سیلوا در حال مذاكره با آجورلو

عکس خبري -بازگشت يزداني و مرادمند به استقلال/ سيلوا در حال مذاکره با آجورلو

به گفته عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، بازگشت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به این تیم قطعی است و مذاكره با «سیلوا» ادامه دارد.

به گزارش نما، پرویز مظلومی در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال و احتمال تمدید قرارداد سیلوا مدافع برزیلی گفت: آقای آجورلو با سیلوا صحبت کرده است. قرار شد جواب بدهد تا روی مبلغی که او و باشگاه پیشنهاد داده‌اند، به توافق برسند. این مبلغ نزدیک است. مهم است که بازیکنان دوست داشته باشند بمانند.

وی ادامه داد: مثل نیم فصل و اول فصل که فرهاد مجیدی هر درخواستی داد، باشگاه دنبالش بود و خواسته‌اش را تقریباً برآورده کرد، الان هم باشگاه بیکار نمی‌نشیند. قهرمان هستیم و دغدغه‌ای مثل تیم‌های دیگر نداریم که بخواهیم سر و صدا کنیم. آرام، آرام کارهایمان را انجام می‌دهیم. هواداران نگران نباشند.

عضو هیات مدیره استقلال درباره وضعیت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو مدافع سرباز این تیم هم گفت: یزدانی در مقطع دکترا قبول شد و باید ادامه تحصیل بدهد و مسلماً به باشگاه بر می‌گردد. مرادمند هم معافیت کفالت گرفته است و ان شاءالله این دو عزیز که تلاش زیادی کردند سال بعد تیم از وجودشان استفاده کند.
منبع: مهر

۱۴۰۱/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...