نسخه چاپی

آلودگی هوای پایتخت بی صاحب است

شهردار تهران با اشاره به مشكل آلودگی هوا و ترافیك شهر تهران گفت: وقتی كاری چند مسئول دارد یعنی بی صاحب است.

به گزارش نما به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران (1888) و دیدار با تعدادی از شهروندان، مهمترین موضوعات در شهرداری تهران در حوزه مسایل شهرسازی عنوان کرد و گفت : با اجرای طرح جامع و تفصیلی عموم شهروندان مسایل حقوقی را پیگیری می کنند. در بخشهای خدمات، سرویس دهی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی نیز هیچ مراجعی نداشتم و همه مراجعان در حوزه شهرسازی بودند که یا با قوانین آشنایی نداشتند یا مشکلاتی داشتند که برای حل آنها تصمیم گیری شد.

وی افزود: با برگزاری این جلسات اشکالات سیستمی خود را پیدا کرده و آنها را اصلاح میِ کنیم. مشکلات مردم نیز حل می شود.

شهردار تهران در ادامه در پاسخ به سئوالی در خصوص آلودگی شهر تهران و حل معضل ترافیک که بارها بر قابل حل بودن آن تاکید شده است اظهار داشت: من صریح بگویم، وقتی کاری چند مسئول دارد یعنی بی صاحب است. دیگر حرف دیگری ندارم که بگویم.

احتمال افتتاح پروژه صدر - نیایش در فروردین ماه

شهردار تهران در ادامه با اشاره به زمان بهره برداری پروژه صدر - نیایش و اینکه آیا تا زمان افتتاح بزرگراه طبقاتی صدر، تونل نیایش قابل استفاده خواهد بود یا خیر گفت: ما چنین توصیه ای نمی کنیم. کار ما در تونل به اتمام رسیده اما اگر ترافیک اضافی را از تونل نیایش به اتوبان صدر وارد کنیم آن هم بدون بهره برداری از پل صدر، یعنی حجم زیادی از ترافیک را به اتوبان صدر وارد کرده ایم که اکنون نیز ظرفیت ندارد.

وی با بیان اینکه طبیعتا این اقدامی غیر عاقلانه است و به طور حتم مردم نیز از ما نمی پذیرند به طرح دردست بررسی در این خصوص اشاره کرد و گفت: این پیشنهاد مطرح شده که بصورت آزمایشی و موقت، مسیر شرق به غرب تونل نیایش یعنی باند شمالی آن را باز کنیم تا بار شریانی بزرگراه مدرس را به تونل نیایش بدهیم.

قالیباف افزود: این طرح هم اکنون در دست بررسی است و اگر به نفع مردم باشد که به نظر می رسد اینگونه است، حتما در دهه فجر آن را باز خواهیم کرد اگر نه ، در انتهای سال و یا همان فروردین همه پروژه را با هم افتتاح می کنیم.

۱۳۹۱/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...