نسخه چاپی

افشای پروژه علی‌نژاد برای دیدار با نماینده فیفا/ تیر معاون سابق به سنگ خورد

عکس خبري -افشاي پروژه علي‌نژاد براي ديدار با نماينده فيفا/ تير معاون سابق به سنگ خورد

معاون سابق ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان كه پیش از این هدفش رسیدن به ریاست كمیته ملی المپیك بود این روزها تلاش می‌كند خودش را به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال مطرح كند.

به گزارش نما، روز گذشته(سه‌شنبه) مجمع فوق‌العاده فدراسیون فوتبال برای تصمیم‌گیری در خصوص عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم و ۴ عضو هیئت رئیسه فدراسیون برگزار شد.

در این مجمع ناظران FIFA و AFC نیز حضور داشتند. اتفاق عجیبی که در پشت پرده مجمع فدراسیون فوتبال رخ داد به تلاش مهدی علی‌نژاد، معاون سابق ورزش قهرمانی وزارت ورزش برای دیدار با نماینده فیفا مربوط می‌شود.

علی‌نژاد پس از ناامیدی از رسیدن به کرسی ریاست کمیته ملی المپیک در تلاش است هر طور شده رئیس فدراسیون فوتبال شود. نکته قابل تامل اینکه در دوره‌ای که وی به عنوان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش فعالیت می‌کرد پروسه حذف استقلال و پرسپولیس از جام باشگاه‌های آسیا کلید خورد. همچنین سوءمدیریتی که در آن زمان در استقلال رخ داد هم محصول عملکرد
علی‌نژاد که مشخص نیست بر چه اساسی خودش را شایسته ریاست فدراسیون فوتبال می‌داند با حضور در هتل محل اقامت نماینده فیفا خودش را معاون وزیر ورزش معرفی کرد تا بتواند از این طریق وی را متقاعد به دیدار کند؛ اما با ورود مسئولان حراست هتل، نماینده فیفا متوجه این موضوع شد که علی‌نژاد سمتی در وزارت ورزش ندارد و حاضر به برگزاری جلسه با وی نشد.

در شرایطی که انتخابات کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال در پیش است انتظار می‌رود مسئولان ذیربط مراقب تحرکات مشکوکی که توسط برخی افراد برای پیروزی در این ۲ انتخابات دارند باشند؛ افرادی که در دوره مسئولیت‌شان بدترین عملکرد را از خود به جا گذاشتند و حتی به خاطر دخالت در امور فدراسیون‌ها، ورزش کشور را در معرض تعلیق قرار دادند دست‌بردار نیستند و همچنان به دنبال سمت‌های مهم در ورزش کشور هستند. شاید اگر دخالت این افراد در انتخابات پیشین فدراسیون فوتبال نبود اتفاقات پس از آن مثل عزل رئیس این فدراسیون رخ نمی‌داد.

انتظار می‌رود شرایطی ایجاد شود تا این بار انتخابات فدراسیون فوتبال با حضور افراد دارای صلاحیت برگزار شود و لابی‌گری‌های مدیران شکست‌خورده ورزش هم تاثیری در آن نداشته باشد. قطعا اقدامات این افراد ادامه‌دار خواهد بود؛ اما با هوشیاری اهالی فوتبال رویای ناتمام آنها برای رسیدن به ریاست فدراسیون فوتبال به یأس تبدیل خواهد شد.
منبع: ایرنا

۱۴۰۱/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...