نسخه چاپی

مرتضوی: به‌دنبال احصا و رفع مشكلات خوزستان هستیم

عکس خبري -مرتضوي: به‌دنبال احصا و رفع مشکلات خوزستان هستيم

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: بر اساس دستور رئیس جمهور درباره طرح توسعه همه جانبه شهرهای آبادان و خرمشهر به استان خوزستان آمدیم تا در برنامه ریزی مدون مشكلات شهرستان‌ها را احصا و رفع كنیم.

به گزارش نما، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه در محل حادثه ساختمان متروپل حاضر شد و ضمن بازدید از مراحل آواربرداری، اظهار داشت: لازم است از تلاش های ارزنده مسئولین استان و مسیولین کشوری در خصوص امداد و نجات و آواربرداری صورت گرفته تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: حادثه متروپل، حادثه تلخی بود که به موجب گزارش ها ۳۸ نفر از هموطنان عزیزمان جان شیرین خود را از دست دادند و تعدادی هم آسیب دیدند و مجروح شدند. آقای رئیس جمهور در بازدیدی که داشتند دستورات لازم را صادر کردند.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: حسب دستور رییس جمهور در ایام نوروز به منظور بررسی پیشنهادات استان خوزستان، در خصوص طرح توسعه همه جانبه شهرهای آبادان و خرمشهر به استان خوزستان آمدیم تا در برنامه ریزی مدون مشکلات شهرستان ها را احصا کنیم و اعتبارات لازم پیش‌بینی و قدری از مشکلات مرتفع شود.

مرتضوی در رابطه با تخریب متروپل تصریح کرد: فرماندهی عملیات در این حوزه با استاندار است که خوشبختانه با تدبیر پیش رفتند و قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان پیمانکار وارد منطقه اروند شدند و دستگاه های اجرایی وارد عمل شدند.

وی بیان داشت: مجوزهای لازم برای تخریب و تسریع موضوع پیشبینی شده است و قطعا کار همچنان ادامه دارد یعنی پس از آوار برداری عزیزان به تخریب باقی مانده سازه اقدام خواهند کرد و کار تعطیل شدنی نیست. همه دستگاه ها پای پروژه هستند.
منبع: فارس

۱۴۰۱/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...