نسخه چاپی

كدام بازیكنان ناجیان اقتصادی بارسلونا خواهند شد؟

عکس خبري -کدام بازيکنان ناجيان اقتصادي بارسلونا خواهند شد؟

وضعیت اقتصادی نامناسب بارسلونا، به‌احتمال زیاد برخی از بازیكنان این تیم را در معرض فروش قرار خواهد داد تا ناجیان اقتصاد باشگاه شوند.

به گزارش نما، ‌باشگاه بارسلونا با توجه‌ به شرایط مالی نامناسبی که در آن قرار گرفته است، بنا دارد برای کسب نقدینگی بیشتر وارد بازار نقل و انتقالات شود و به‌نوعی از برخی بازیکنان خود بگذرد.

بازیکنانی مانند «پدری»، «فرنکی دی یونگ» و «فران تورس» که به گزارش مؤسسه تحقیقات فوتبال CIES در جایگاه چهارم، هفتم و دهم ارزش بازار فوتبال جهان قرار دارند و ژاوی هم آنها را در جنبه‌های مختلف ورزشی قبول دارد اما ممکن است در نهایت چمدان‌های خود را در نیوکمپ ببندند و مجبور شوند اقتصاد باشگاه را نجات دهند.

مؤسسه تحقیقات فوتبال CIES به‌تازگی فهرستی از ۱۰۰ بازیکن مستعد و آینده‌دار جهان ارائه کرده است که در این رتبه‌بندی، متغیرهایی مانند مدت‌زمان باقیمانده قرارداد، سن، دقایق بازی در دو سال گذشته، گل‌های زده شده، پاس گل‌ها، تعداد پاس‌های موفق و دریبل‌ها یا بازی‌های انجام شده مدنظر گرفته شده است.

بنابراین فهرست، ‌ کیلیان امباپه باارزش نقل‌وانتقال ۲۰۵.۶ میلیون یورو و تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن تا سال ۲۰۲۵، او را در صدر و وینیسیوس با ۱۸۵.۳ میلیون یورو در رده دوم قرار دارد. ضمن اینکه ارلینگ هالند، بازیکن جدید منچسترسیتی با ۱۵۲.۶ میلیون یورو سکوی سوم را از آن خودکرده است.

بر اساس ارزیابی صورت‌گرفته، در میان بازیکنان بارسلونا، بازیکنی که در حال حاضر بالاترین ارزش بازار را دارد پدری گونزالس با ۱۳۵.۱ میلیون یورو است که در چهارمین رده‌بندی جهانی ایستاده است. در بین ۱۰ نفر برتر جهان، فرنکی دی یونگ (۱۱۲.۵ میلیون یورو) و فران تورس (۱۰۹.۵ میلیون یورو) را نیز به ترتیب در رده‌های هفتم و دهم هستند.

این فهرست همچنین ۲۱ فوتبالیست لالیگا را با بالاترین ارزش بازار ارائه معرفی کرده که در میان آنها، هشت بازیکن از رئال‌مادرید، هفت بازیکن از بارسا، دو بازیکن از اتلتیکومادرید، سه ویا و ویارئال و یک بازیکن از رئال سوسیداد به چشم می‌خورند. این در حالی است که در این لیست غیبت آنسو فاتی تعجب‌آور است، اما مصدومیت‌هایی که او در دو فصل اخیر متحمل شده توجیه کننده این موضوع است.

هفت بازیکن فوتبال بارسا ‌که در بین ۱۰۰ بازیکن برتر با بالاترین ارزش بازار قرار دارند، طبق مؤسسه تحقیقات CIES عبارت‌اند از:

پدری گونزالس: ۱۳۵.۱ میلیون یورو

فرنکی دی یونگ: ۱۱۲.۵ میلیون یورو

فران تورس: ۱۰۹.۵ میلیون یورو

رونالد آرائوخو: ۸۹.۱ میلیون یورو

اریک گارسیا: ۶۰.۲ میلیون یورو

گاوی: ۵۸.۵ میلیون یورو

سرجیو دست: ۵۲.۹ میلیون یورو

منبع: ایرنا

۱۴۰۱/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...