نسخه چاپی

نكونام بند جدایی از فولاد را فعال می‌كند؟/ استقلالی‌ها در پی توافق مالی با پین

عکس خبري -نکونام بند جدايي از فولاد را فعال مي‌کند؟/ استقلالي‌ها در پي توافق مالي با پين

در صورت ادامه مخالفت باشگاه فولاد خوزستان با جدایی جواد نكونام برای پیوستن به استقلال، احتمال دارد این مربی بند جدایی‌اش را فعال كند.

به گزارش نما، گزینه نهایی مسئولان باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی جدید آبی‌پوشان جواد نکونام است. دلیل اینکه تاکنون به صورت رسمی نکونام به‌عنوان سرمربی استقلال معرفی نمی‌شود، بحث نحوه جدایی او از تیم فوتبال فولاد خوزستان است. مسئولان فولاد مخالفت‌شان را با جدایی نکونام اعلام کرده و گفته‌اند براساس درخواست او به دنبال جذب بازیکن مدنظر هستند.
نکونام در قراردادش بند فسخ دارد و احتمال می‌رود در صورتی که کشمکش‌ها بین فولاد و استقلال ادامه داشته باشد، بند جدایی‌اش را فعال کند. مسئولان استقلال دوست ندارند وارد فضای تنش با فولادی‌ها شوند و در تلاش هستند با مذاکره رضایت مدیران فولاد را بگیرند. روز گذشته، مسئولان استقلال برای بند فعال‌سازی جدایی نکونام مذاکراتی با فولادی‌ها انجام داده‌اند تا با دادن رقمی رضایت آنها را بگیرند.

برای تکمیل کادر فنی نکونام در استقلال هم مذاکراتی با گابریل پین مربی ایتالیایی و دستیار فصل گذشته فرهاد مجیدی صورت گرفته است. پین با وجود یکسری فضاسازی‌ها پیشنهاد مالی‌اش را به مسئولان استقلال داده است. مسئولان باشگاه استقلال هم که دوست دارند پین در کادر فنی نکونام حضور داشته باشد، مذاکرات جدی با وی داشته‌اند. نکونام هم با خود دستیار اسپانیایی‌اش در فولاد و مهدی هاشمی‌نسب را به استقلال می‌آورد. همچنین احتمال دارد با صحبت‌های مدیران استقلال با نکونام، مربی دروازه‌بان‌های آبی‌پوشان همچنان بهزاد غلامپور باشد.
منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...