نسخه چاپی

حضور تروریست ها در نشریات زنجیره‌ای

به گزارش نما، کیهان در ویژه های خود نوشت:

فريبكاري تازه ليدر حلقه انحرافي

تيم حامي رئيس حلقه انحرافي در صدد اجراي نمايش دعوت مردمي(!) از وي براي نامزدي است. طبق اين سناريو كه مشابه آن در سال 84 از سوي يكي از رقباي احمدي نژاد مورد استفاده قرار گرفت، اشخاص و گروه هايي به شخص موردنظر مراجعه و با عرض نياز و التماس، دعوت مي كنند تا نامزد انتخابات شود. اين ظاهرسازي هم اكنون نيز از سوي روزنامه هاي زنجيره اي براي يكي از چهره هاي سياسي انجام مي شود اما نكته جالب تقليد اين روش از سوي حلقه انحرافي است.

اخيرا مشاور آقاي «م» در جمع چند نفر از حاميان وي گفته است؛ بعضي ها در انتخابات نگاه مطالبه گر و متكبرانه دارند و خود را بزرگ و كامل نشان مي دهند؛ نگاهي كه خود را برتر از ديگران مي بيند و سفارش مي كند از او بخواهند تا به عرصه گام بگذارد. نگاه دوم عرضه است كه دارنده اين نگاه نيز خواهان دستيابي به موقعيت رياست اجرايي است اما مطالبه نمي كند بلكه خود را عرضه مي كند.

او خود را واجد خصلت هاي پسنديده مي بيند اما نه به اندازه فرد مطالبه گري كه همه صفات نيك را منحصر در خود ببيند و مردم را صرفاً در صورت انتخاب خود بر جاده صواب مي داند. نگاه سوم نگاه اجابت است كه مطالبه رياست را ندارد و نه مثل گروه اول و نه مثل گروه دوم است. او اصلاً به اين معنا نمي انديشد كه بخواهد رئيس شود.

خواهش اين معنا در او نيست اما در صورتي كه از او بخواهند و حجت بر او تمام شود از اجابت خواسته ها ابا و استنكاف نمي و رزد. در صورتي كه به سراغش بروند و قانعش كنند كه تو بايد در اين عرصه وارد شوي و مردم خواهانش باشند، ممكن است پا به ميدان بگذارد و از پذيرش خواسته ها ابا نكند. اين گروه براي فهم مردم ارزش فوق العاده اي قائل هستند.

«ب-ش» با استناد نادرست به سيره امير مؤمنان(ع) در قدرت گريزي و پذيرش حكومت پس از اصرار مردم مي گويد: ما وقتي اين مباني را داشته باشيم مي توانيم با يك نگاه مترقي به كانديداهاي احتمالي نگاه كنيم و تشخيص دهيم مبناي علوي در كدام يك بيشتر و بهتر ديده مي شود. مبناي آن، فردي علوي است كه ابدا سخني از رياست نزده اگر چه همگان در واهمه هستند كه مبادا او بيايد! اگر بيايد رد صلاحيت مي شود! نبايد بيايد! وا انقلابا! وا اسلاما! وا ايرانا!... ولي او تا به حال يك كلمه دال بر اين كه من مي خواهم قدمي براي رياست جمهوري بردارم عنوان نكرده است.

وي توضيح نداد كه عملكرد فسادآميز و اباحي گرانه حلقه انحرافي در عرصه هاي اقتصادي و فرهنگي و سياسي چه نسبتي جز تعارض با سيره امير مؤمنان(ع) دارد اما در ادامه سخنانش از حضار خواست سراغ «م» رفته و از او تقاضا كنند و حجت را تمام كنند تا او نامزد شود! او مي گويد؛ جناب مهندس نه مطالبه گر است و نه عرضه كننده. هر چه ياران مي پرسند كه او مي آيد و تقاضا مي كنند، پاسخي نمي شنوند اما من امروز به همين ياران توصيه دارم، سفارش دارم كه اينقدر به دنبال اين معنا نباشيد كه مهندس مي آيد يا نمي آيد، دير شده است! اگر مي خواهد بيايد بايد كار را شروع كنيم!

اگر نمي خواهد بيايد پس چه كسي مي خواهد بيايد؟ مبناي فكري مهندس اصلا اين نيست! يعني در انتخاب شدن مبنا اين نيست كه مطالبه گري كنند يا خودشان عرضه كنند. اگر روزي تكليف شود، از اجابت ابايي ندارند. به مردم احترام مي گذارند ولي هرگز عرضه اي در كار نخواهد بود، هرگز مطالبه اي در كار نخواهد بود. يك توصيه ديگر هم دارم. من از دوستان مهندس بارها شنيده ام كه بالاخره ما بايد يك حركتي را آغاز كنيم، چرا نمي گويند چه كار كنيم، مي خواهند بيايند يا نه؟ من مي گويم هرگز از دهان «م» نخواهيد شنيد كه من مي آيم! تاكيد مي كنم كه اصلا مبناي ايشان اين نيست. مبناي او ابا و پرهيز است و در عين حال احترام به خواست مردم.(!)

مشاور آقاي «م» در اين محفل انتخاباتي گفته است؛ ما بايد مطالبه گر باشيم نه كسي كه مي خواهد رئيس شود. اجابت در برابر مطالبه است و قضيه بايد درست برعكس شود. تا شما نخواهيد او نمي آيد چون او براي عقل شما احترام قائل است، براي خواستن شما احترام قائل است.يادآور مي شود برخلاف اين اظهارات فريبكارانه، حلقه انحرافي از مدت ها مشغول مهره چيني و ستادسازي انتخاباتي است.

فعاليت زيرجلكي به سبك خاتمي
برخلاف تظاهر خاتمي به بي ميلي نسبت به انتخابات و عدم امكان فعاليت سياسي، شعبه بنياد وابسته به وي در كرمانشاه راه اندازي شد.به نوشته يك نشريه اصلاح طلب محلي، شعبه بنياد باران در استان كرمانشاه اخيرا با حضور زاهدي و زماني قمر (استانداران اسبق ايلام) راه اندازي شده و اعضاي اين شعبه استاني معرفي شده اند.

خاتمي اخيرا گفته بود امكان فعاليت سياسي وجود ندارد و چشم اندازي براي معرفي نامزد از سوي اصلاح طلبان ديده نمي شود. اين در حالي است كه نامبرده به همراه طيفي از عناصر آلوده به فتنه نسبت به خيانت هاي انجام گرفته در آن زمان موضع علني نگرفته و صرفا در محافل خصوصي نسبت به هزينه سنگيني كه اردوكشي خياباني و ايجاد آشوب و مقابله با قانون براي اصلاح طلبان پديد آورد، ابراز تأسف مي كند.

يادآور مي شود شبكه سازي سياسي در پوشش فعاليت هاي مدني يكي از فرمول هاي ديكته شده تئوريسين هاي كودتاي نرم است. شبكه اصلي و چند لايه جريان نفاق در جريان آشوبگري 3 سال پيش به ميزان بسيار زيادي آسيب خورد.

حضور تروريست ها در نشريات زنجيره اي
يكي از روزنامه هاي زنجيره اي كه تاكنون چند نوبت توقيف شده اخيراً پس از رفع توقيف فعاليت هاي خود را آغاز كرده است. اين در حالي است كه اين روزنامه در شماره هاي اخير خود اقدام به تجليل، بزرگداشت و مصاحبه با افراد معلوم الحالي نظير غلامحسين ساعدي، مجيد تهرانيان، سيمين بهبهاني و... كرده است. غلامحسين ساعدي از جمله نويسندگان خدمتگزار دربار پهلوي است كه موضع گيري آشكار عليه جمهوري اسلامي داشته و حتي مجلس چهلم او توسط سازمان منافقين برگزار شده است.

ساعدي عضو سابق شوراي ملي مقاومت وابسته به گروهك تروريستي منافقين و از جمله كساني است كه در كارنامه اش كارهاي مبتذل جنسي به چشم مي خورد تا آنجا كه يكي از ضد انقلابيون خارج نشين پس از مشاهده نمايش «ناموس پرستان» وي مي نويسد: «به قصد تفحص در ميان جمع تماشاچياني كه بعد از مراسم در لابي سالن و بيرون در ايستاده بودند با گوش هاي تيز چرخي زدم. همجنس باز، بچه باز، همجنس گرا، [...]، همجنس خواه واژه هايي بود كه شنيدم [تا] رابطه اين دو كاراكتر را به نحوي در زبان بازگو كند» ساعدي به دليل همين كارنامه سياه به صورت غيرقانوني از ايران گريخت و به اروپا پناهنده شد.

هدايت متين دفتري كه برابر اسناد منتشر شده لانه جاسوسي آمريكا نفوذي سازمان سيا در جبهه ملي بود درباره حضور ساعدي در اروپا مي گويد: «ساعدي [...] آمد و اسلحه را عليه رژيم جديد [جمهوري اسلامي] بلند كرد.» اما روزنامه مذكور به همين مقدار اتكا نكرده و از مجيد تهرانيان از عوامل سازمان سيا در كميته مشترك ايران و آمريكا موسوم به افق هاي ايران و آمريكا تجليل به عمل مي آورد كه از قضا او نيز از سال ها قبل از پيروزي انقلاب اسلامي ساكن آمريكا شد.

حال بايد از مسئولان محترم فرهنگي در وزارت ارشاد، هيئت نظارت بر مطبوعات و ساير نهادها كه نسبت به انتشار كاريكاتوري تأويل بردار در يكي از روزنامه هاي صبح حساس شده و واكنش نشان داده اند پرسيد آيا تجليل و بزرگداشت تروريستهايي اين چنين را توهين به نظام و انقلاب اسلامي قلمداد نمي كنند؟ و آيا چنين روزنامه اي كه هيچ گونه هويت فرهنگي نداشته و صرفاً به مطرح سازي شخصيت هاي غيراخلاقي، غرب گرا و مخالف نظام اسلامي مي پردازد شايستگي ادامه فعاليت در سرزميني كه به خون هزاران شهيد آغشته است را دارد؟

عاموس يادلين: جنگ 8 روزه براي اسرائيل گران تمام شد

مفاد يك گزارش امنيتي رژيم صهيونيستي حاكي از اين است كه جنگ 8 روزه غزه براي اين رژيم بسيار گران تمام شده است.
به گزارش العالم، روزنامه «ورلد تريبيون» به بررسي گزارش يكي از دستگاه هاي اطلاعاتي رژيم صهيونيستي در خصوص آتش بس اخير اين رژيم و مقاومت فلسطين در غزه پرداخت. در گزارش مركز «مطالعات امنيت ملي» رژيم صهيونيستي آمده است: اسرائيل در حالي به جنگ اخير خود پايان داد كه قدرت اين رژيم براي مقابله با حماس كاهش يافته بود.

«عاموس يادلين» رئيس سابق دستگاه اطلاعات ارتش رژيم صهيونيستي كه اين گزارش را تدوين كرده، اذعان مي كند توافقنامه آتش بس به وضعيت نظامي و سياسي اين رژيم ضربه زد و اسرائيل با بندهايي در اين توافقنامه موافقت كرد كه به نفعش نيست.
در اين گزارش همچنين تاكيد شده است: توافقنامه آتش بس براي جنبش حماس پيروزي سياسي به ارمغان آورد، و اسرائيل را به چالش كشيد.

عاموس يادلين تاكيد مي كند: بندهاي توافقنامه آتش بس بسيار سنگين بود و اسرائيل را زير سؤال برده است.
همزمان روزنامه يديعوت آحارونوت در گزارشي به نقل از برخي منابع صهيونيست مطلع نوشت: انتفاضه سوم آغاز شده است.
اين روزنامه از قول يكي از فرماندهان ارشد ارتش اسرائيل به نام يانيو آلالوف نوشت: ما در آستانه انتفاضه سوم قرار نداريم، بلكه انتفاضه

سوم عملا شروع شده است؛ و پيش بيني مي كنيم كه ناآرامي ها و درگيري هاي كرانه باختري رود اردن بيش از پيش افزايش يابد.
آحارونوت مي افزايد: «آلالوف پس از برگزاري يكي از تمرينات نظامي ارتش اين اظهارات را بيان كرد. اين تمرين نظامي بخشي از برنامه آماده سازي نيروهاي ارتش براي مقابله با ناآرامي هاي كرانه باختري بود.»

اين روزنامه خاطرنشان كرد: ناآرامي ها و درگيري هاي كرانه باختري پس از حمله به باريكه غزه و ارتقاي جايگاه فلسطين در سازمان ملل متحد به عنوان ناظر غير عضو افزايش يافته است.
آلالوف در ادامه اظهارات خود گفته است: اسرائيل بايد به فكر اجراي عمليات نظامي ديگري در باريكه غزه باشد، يا قدرت بازدارندگي خود را افزايش دهد، ارتش با كمبود نيروي ذخيره مواجه است.

۱۳۹۱/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...