نسخه چاپی

آموزش100كشور در اسرائیل برای حمله به سوریه

یك رسانه عربی در گزارشی از آموزش نظامی 100 كشور جهان در فلسطین اشغالی و ارسال تجهیزات نظامی به اسرائیل برای آمادگی حمله به سوریه خبر دادند.

به گزارش نما، مهر به نقل از القدس العربی نوشت: شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که 100 هواپیما از 100 کشور جهان به فلسطین اشغالی ارسال شده اند تا در صورت استفاده نظام بشار اسد از سلاح شیمیایی یا قاچاق آنها به خارج از مرزهای سوریه برای حمله هوایی به این کشور استفاده شوند.

ادعای وجود سلاح های شیمیایی در سوریه که طی ماه های اخیر از سوی برخی کشورهای عربی و غربی مطرح می شود در حالی است که تاکنون هیچ دلیل و مدرکی برای اثبات این موضوع ارائه نشده است و کشورهای غربی صرفا برای توجیه حمله نظامی به سوریه در این باره شایعاتی را مطرح می کنند.

طبق این گزارش، علاوه بر ارسال تجهیزات به رژیم صهیونیستی، نیروهایی از 100 کشور جهان به اسرائیل اعزام شده اند و در حال آموزش برای حمله به سوریه هستند.

این آموزش ها شامل تبادل اطلاعات، همکاری و هماهنگی مشترک برای حمله به سوریه است و این حمله احتمالی، مشابه تهاجم نیروهای ناتو به لیبی برای سقوط رژیم معمر قذافی است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی اسامی 100 کشور را ذکر نکرده است. هواپیماهای نظامی همچون "اف 16"، "اف 15" و "میگ 29" از جمله هواپیماهای حاضر در این دوره آموزشی هستند. علاوه براین یک فروند هواپیمای رادارگریز اسرائیلی نیز در زمره این دوره آموزشی قرار دارد.

در همین حال یک خلبان اسرائیلی در گفتگو با شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما از طریق همکاری با کشورهای جهان خود را برای منهدم کردن هواپیماهای دشمن آماده می کنیم.

به موجب این گزارش، 100 کشور حاضر در این دوره آموزشی از طریق یک اتاق عملیات مشترک و روش های نوین ارتباطی با یکدیگر ارتباط دارند.

این اقدامات ضد سوری در حالی صورت می گیرد که بشار اسد رئیس جمهور سوریه 2 روز پیش در سخنانی طرحی را برای حل مسالت آمیز بحران این کشور ارائه کرده است اما گروه های مسلح موسوم به مخالفان سوری با حمایت کشورهای غربی و عربی ضد محور مقاومت در منطقه مخالفت خود را با هر گونه تلاش برای حل مسالمت آمیز بحران سوریه اعلام کرده اند.

۱۳۹۱/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...