نسخه چاپی

دفاع رضایی از ائتلاف 1+2 و عسكراولادی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تشكیل ائتلاف 1+2 گفت: نفس این ائتلاف خوب است اما اگر ائتلاف منطق نداشته باشد، پایدار نخواهد بود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، محسن رضایی در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی در مدرسه عالی شهید مطهری در جمع خبرنگاران تاکید کرد: باید مجمعی متشکل از 100 نفر نخبگان کشور شامل نخبگان دانشگاهی و حوزوی تشکیل شود و آنها مشخص کنند چه کسانی وارد ائتلاف شوند.


وی تصریح کرد: نخبگان باید برنامه‌های افراد را بررسی و مشخص کنند چه کسی برای پست ریاست جمهوری مناسب است.


رضایی در ادامه گفت: این نوع ائتلاف را من هشت سال پیش اعلام کردم ولی متاسفانه عملی نشد. باید در این ائتلاف‌ها منطق وجود داشته باشد وگرنه بی‌دوام خواهد بود.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با بیان اینکه "کشور دچار مشکلات اقتصادی است"، اظهار کرد: هدف از این ائتلاف باید حل مشکلات کشور باشد و نه تسلیم قدرت.


وی در ادامه با بیان اینکه "مذاکرات 1+5 باید با جدیت دنبال شود"، تاکید کرد: نیازی نیست در مذاکرات از اصول خود عقب‌نشینی کنیم.


رضایی در پاسخ به این پرسش که "چرا اظهارات اخیر حبیب‌الله عسگراولادی درباره موسوی و کروبی با واکنش اصولگرایان مواجه شده است؟" گفت: آقای عسگراولادی نظرات خود را بیان کرد. ما باید به جای تقابل، به سمت تعامل و گفت‌وگو برویم و اینچنین برخوردهایی با آقای عسگراولادی مناسب نیست.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان، با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی و تجلیل از مقام وی اظهار کرد: بسیاری از شهدای ما از پای منبری‌های ایشان بودند.

۱۳۹۱/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...