نسخه چاپی

صفحه شخصی قالیباف در فیس‌بوك!؟

عکس خبري -  صفحه شخصي قاليباف در فيس‌بوک!؟

« همزمان با افزایش احتمال كاندیداتوری محمد باقر قالیباف در انتخابات آتی ریاست جمهوری، صفحه شخصی شهردار فعلی تهران در شبكه‌های اجتماعی فعال شد. پیش از این شش صفحه با عناوین دیگر برای حمایت از قالیباف راه اندازی شده بود.»

به گزارش نما، صراط نوشت:
«پیج قالیباف در شبکه اجتماعی فیس بوک، دارای عکس‌هایی از دوران فرماندهی در دفاع مقدس و نیز اعلام نظرات و مواضع شهردار تهران است که از چندی قبل فعالیت‌های سیاسی خود را در قالب موسوم به 1+2 آغاز کرده است.

محمدباقر قالیباف که در میان سیاسیون کشور همواره در بهره‌گیری از اشکال مختلف رسانه پیشقدم بوده این صفحه را هفته گذشته راه اندازی کرده است، اما این صفحه بیشتر از آن که شباهتی به یک پیج شبکه‌های اجتماعی داشته باشد بیشتر به سایت خبری و یا وبلاگ سیاسی نزدیک است که این نقیصه در مطالب بلند و سنگین آن به راحتی دیده می‌شود.»

در ادامه این مطلب آمده است:« با نزدیک شدن به زمان انتخابات یازدهم ریاست جمهوری که در خرداد ماه سال 92 برگزار می شود شخصیت های فعال سیاسی اندک اندک دست به دامن شبکه‌های اجتماعی می‌شوند. چندی پیش نیز محسن رضایی صفحه دهم خود را در فیس بوک فعال کرد.

صفحات قالیباف نیز با عناوینی چون «قالیباف مرد عمل»، «قالیباف امید یازدهم ریاست جمهوری»، «هواداران دکتر قالیباف»، «حامیان قالیباف» و «مخالفان قالیباف» از چندی قبل در فیس بوک به فعالیت مشغول هستند.هنوز مشخص نیست هزینه های مالی گردانندگان این صفحات خودجوش! در شبکه های اجتماعی از چه منبعی تامین می شود؟»

۱۳۹۱/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...