نسخه چاپی

حداد:كشوررادراختیارمخالفان اصولگرایی قرارندهیم

رئیس فراكسیون اصولگرایان مجلس تاكید كرد نبایستی اقدامی انجام دهیم كه مخالفان اصولگرایی با هر نام و عنوانی اختیار این كشور را به دست گیرند.

به گزارش نما به نقل از فارس، غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز خانه ملت که به گفته خود اولین نطق این نماینده در مجلس نهم است،‌ با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال 92 این انتخابات را یک گذرگاه مهم و خطیر برای انقلاب اسلامی توصیف کرد.

وی افزود: انتخابات هم یک فرصت است برای ملت ایران تا بار دیگر وفاداری و پایبندی‌شان را به اسلام، انقلاب و مقام معظم رهبری نشان دهند و از سویی دیگر دشمنان را برای توطئه به طمع برمی‌انگیزد.

نماینده مردم تهران در خانه ملت با بیان اینکه بایستی گذشته را چراغ راه کرد، به حوادث 16 سال گذشته اشاره کرد و در این باره گفت: اگر حوادث این سال‌ها را به یاد آوریم درخواهیم یافت که نبایستی اقدامی انجام دهیم که مخالفان اصولگرایی با هر نام و عنوانی اختیار این کشور را به دست گیرند.

حداد عادل با اشاره به فتنه 88 تاکید کرد‌ که ما نبایستی این فتنه را فراموش کنیم؛ عده‌ای که این فتنه را آفریده‌اند حال به جای عذرخواهی مدعی شده و طلبکارند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به مجدد به جریان اصولگرایی اظهار داشت: اکنون مخالفان اصولگرایی از تفرقه اصولگرایان خوشحال می‌شوند و این اتفاق آنها را به پیروزی امیدوار خواهد کرد که بایستی تلاش کنیم این اتفاق نیفتد.

حداد عادل افزود: تعدد کاندیداهای اصولگرایان در انتخابات شاید زمینه را برای شکست آنها فراهم کند پس بایستی مراقب بود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که ملت ایران بار دیگر از آزمون انتخابات 88 سربلند بیرون آید.

۱۳۹۱/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...