نسخه چاپی

جانشین موقت محمد بنا انتخاب شد

عکس خبري -جانشين موقت محمد بنا انتخاب شد

رسول جزینی دستیار محمد بنا در تیم ملی كشتی، هدایت ملی پوشان فرنگی كار را تا جام جهانی برعهده گرفت.

به گزارش نما، محمد بنا پس از تعطیلی اردوی تیم ملی در اعتراض به شرایط موجود، روز گذشته در نامه‌ای به فدراسیون کشتی رسما کناره گیری خود را از تیم ملی اعلام کرد.

پس از این موضوع فدراسیون کشتی اعلام کرد که با استعفای مربی مخالفت می‌کند و تمام تلاش خود را برای بازگشت وی انجام خواهد داد.

با این حال فدراسیون کشتی تصمیم گرفت رسول جزینی دستیار بنا را تا زمان برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی به عنوان سرمربی موقت تیم ملی انتخاب کند.

حسن رنگرز در گفت‌وگو با تسنیم با تایید این موضوع گفت: با توجه به زمان باقی‌مانده تا جام جهانی با تشخیص بنا و تصمیم اعضای کادرفنی، هدایت تیم فرنگی به جزینی سپرده شد و امیدواریم وی در این زمینه موفق باشد.

جام جهانی کشتی اسفندماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

جزینی: تکیه بر جای بنا نمی‌زنم/ تنها تا جام جهانی خواهیم ماند

به گزارش مشرق، رسول جزینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به نظرم این سرمربی‌گری تبریک ندارد و معنای آن این نیست که ما بخواهیم تکیه بر جای محمد بنا بزنیم، چون اگر چراغ سبز او نبود ما هم نمی ماندیم.

وی افزود: تیم بسیار خوبی داریم و اگر نتیجه‌ بگیرد حاصل زحمات محمد بنا است و اگر نتیجه‌ نگیرد به خاطر کم کاری و ضعف ما است. این حرف من به هیچ عنوان تعارف نیست.

سرمربی موقت تیم ملی کشتی فرنگی افزود: ما با تیم و شرایطی بدتر از این هم قهرمان شده ایم پس اگر در جام جهانی تهران نتیجه‌ نگیریم، فقط به خاطر حضور نداشتن محمد بنا خواهد بود.

جزینی در پایان اظهار کرد: با کاری که قرار بود محمد بنا انجام دهد می توانستیم تا سال‌های آینده پشتوانه سازی بسیار خوبی در تیم ملی کشتی فرنگی انجام دهیم، اما با استعفای او مجبوریم تا جام جهانی با همین داشته‌های خود کار کنیم که البته مهره‌های بدی هم نیستند و بعد از آن هم تیم را به کادر فنی جدید خواهیم سپرد.

۱۳۹۱/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...