نسخه چاپی

وقتی هیئت رئیسه مجلس زور می گوید +عكس

عکس خبري -وقتي هيئت رئيسه مجلس زور مي گويد +عکس

نماینده مشكین شهر در مجلس نهم شورای اسلامی در صحن علنی امروز طی تذكری گفت: برداشت از تبصره یك ماده ۱۰۴ آیین نامه این است كه باید دستور فعلی مجلس تمام و سپس دستور مطرح شده بررسی شود.

به گزارش نما به نقل از تابناک، نماینده مشکین شهر در مجلس نهم شورای اسلامی در صحن علنی امروز طی تذکری گفت: برداشت از تبصره یک ماده ۱۰۴ آیین نامه این است که باید دستور فعلی مجلس تمام و سپس دستور مطرح شده بررسی شود.

یونس اسدی با اشاره به تبصره یک ماده ۱۰۴ آیین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: در تبصره این ماده با صراحت ذکر شده که اگر ۵۰ نفر از نمایندگان مجلس برای بررسی گزارش کمیسیون، خارج از نوبت دستور، امضا دهند، هیات رئیسه موظف است بررسی طرح را در دستور کار خود قرار دهد.


nf00181967-2.jpg


 همچنین وی ادامه داد: این تبصره اعلام کرده که بررسی طرح باید در جلسه بعد یا همان جلسه در مجلس مطرح شود و پیشنهاد می‌کنم که این موضوع به رأی نمایندگان گذاشته شود.


علی لاریجانی که ریاست مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: تشخیص من این است که نمی توانیم در حین دستور، دستور دیگری را مطرح و بررسی کنیم.

هیات رئیسه باید تشخیص خود را بدهد و براساس آیین نامه تصمیم بگیرد.در ادامه نیز یونس اسدی در اعتراض به این حرف لاریجانی بر روی مقوایی نوشت که هیئت رئیسه زور می گوید و مقوا را بالا گرفت و به هیئت رئیسه و خبرنگاران نشان داد.

۱۳۹۱/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...