نسخه چاپی

صادقی:

توپ جمع‌كن‌ها كنارِ مدیرعامل استقلال هستند/ آقای آجورلو اینجا پاس و تراكتور نیست

عکس خبري -توپ جمع‌کن‌ها کنارِ مديرعامل استقلال هستند/ آقاي آجورلو اينجا پاس و تراکتور نيست

بازیكن سابق تیم فوتبال استقلال با انتقاد از مدیریت این باشگاه، گفت: نفراتی در كنار آجورلو حضور داشتند كه در جمع تداركات و توپ جمع‌كن‌های تراكتور بودند. او باید بداند اینجا پاس و تراكتور نیست

به گزارش نما، امیرحسین صادقی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت باشگاه در فصل نقل و انتقالات، اظهار داشت: من هم به عنوان یک هوادار و پیشکسوتی که نگران تیم است به باشگاه آمدم اما در ساعت 12 ظهر اثری از مدیرعامل نبود. اعلام کردند که مصطفی آجورلو به جلسه‌ای رفته است. برخی می‌گویند او تحت فشار است که این حرف غیر منطقی است. او مدیرعامل بوده و مربی را نیز انتخاب کرده است. باید اعلام کند این مربی چگونه به استقلال آمده و باید هیات مدیره از روند استخدام وی آگاه باشند. چرا هیات مدیره نحوه جدایی مجیدی را از آجورلو جویا نمی‌شوند. این مربی چرا و چه زمانی از استقلال جدا شد.

بازیکن اسبق تیم استقلال تهران این را هم گفت: شرایط به گونه‌ای شده که باید منتظر هر اتفاقی در باشگاه باشیم. اتفاقات این باشگاه مانند رعد و برق زدن در روز آفتابی است. تیم سال گذشته هم مشکلات زیادی داشت اما با وجود مجیدی قهرمان شد و خوشحالی این قهرمانی بیش از سه ساعت دوام نیاورد. اشک‌های فرهاد مجیدی و سیاه‌بازی آقایان روی سکوی قهرمانی را دیدیم، یک شب تلخ و حرف از جدایی فرهاد مجیدی در برنامه زنده تلویزیونی بود.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه توقع هواداران از استقلال قهرمانی است افزود: هواداران استقلال در چند سال گذشته سختی‌های زیادی کشیدند و جر تکرار قهرمانی چیزی نمی‌خواهند. از مدیریت استقلال گله دارم، اگر اتفاقی برای استقلال افتاده فقط به خاطر مدیریت بوده،‌ هر موقع مدیریت خوب بوده اتفاقات خوبی رقم زدیم.

صادقی با نقد اقدامات احمد مددی مدیرعامل سابق استقلال نیز گفت: آقای مددی شما بلاهای زیادی سر استقلال آوردید. مقصر تمام این اتفاقات و نگرانی هواداران شما هستید.
وی در زمینه نقش آجورلو در قهرمانی استقلال گفت: بنا به اذعان برخی از پرسپولیسی‌ها مصطفی آجورلو هم پرسپولیسی است. سال گذشته مجیدی به تنهایی جور فوتبال را کشید. او به تنهایی مصاحبه کرد و با صداوسیما درگیر شد. به تنهایی با سازمان لیگ، شتیل‌بگیران فدراسیون و داوری، ناظران داوری، کارشناسان داوری درگیر شد. نمی‌گویم آجورلو سال گذشته نقشی نداشت، از او تشکر می‌کنم، اما الان عیار آدم‌های باشگاه خیلی قشنگ‌تر مشخص‌ می‌شود.

کاپیتان اسبق استقلال با اشاره به مشاوران و اطرافیان مدیرعامل استقلال نیز عنوان کرد: کسانی را کنار آجورلو می‌بینم که در تراکتورسازی تدارکات بود و توپ جمع می‌کرد و الان یکی از دست‌های کاری آجورلو است. نمی‌دانم این افراد در باشگاه بزرگ استقلال چه کار می کنند. اینجا استقلال است، پاس و تراکتور نیست. من دلم برای فتح‌الله‌زاده، قریب، نظری و منزوی در این باشگاه تنگ شده است. آقای آجورلو باید جوابگوی هواداران پیشکسوتان باشید. آنها دلشان با تیم است. استقلال از 6 هفته تمرینات آماده‌سازی عقب است و مسوول این کار شما هستید. آقای آجورلو تیمی که قهرمان شده می‌خواهد تحت اختیار ساپینتو قرار بگیرد، چه کسانی کنار او هستند و بازیکن معرفی می‌کنند؟

صادقی در مورد غیبت مداوم آجورلو در استقلال نیز عنوان کرد: چیزی که از هیات مدیره شنیدم؛ قرار است با یک شرکت قطری صحبت کنند و اتفاقاتی قرار است بیفتد. این طور بود که برای هتلینگ، استادیوم اختصاصی استقلال و سرمربی صحبت کردند. نمی‌دانم صحبت‌ها به کجا رسیده، ولی می‌خواهم بدانم هیات مدیره در جریان کار بوده؟ البته هیات مدیره به جز پرویز مظلومی چون سمت مدیریتی سنگین است، مؤمنی، کریمی و دیگر دوستان آنقدر ناآشنا هستند که نمی‌شناسم. اینها اذیت‌کننده است، اینکه هیات مدیره می‌داند و در جریان بوده، چرا روز معارفه یکی دو عضو هیات مدیره نبودند و آقایان صف اول جبهه بودند؟

۱۴۰۱/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...