نسخه چاپی

احتمال تغییر قوانین سربازی

عکس خبري -احتمال تغيير قوانين سربازي

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تمامی حركات دشمنان را تحت نظر داریم و اجازه نمی دهیم در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خدشه ای وارد كنند.

به گزارش نما به نقل از مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم پیش از ظهر سه شنبه در یادواره شهدای سرباز استان کرمان اظهار داشت: شش هزار و 500 شهید و 18هزار جانباز کاروان بزرگی است که در راه عزت اسلام و انقلاب و در مسیر ولایت ایستادگی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: آسایش و امنیت کنونی را مدیون دلاوری های شهید باهنر و شهید زنده حاج قاسم سلیمانی هستیم.

وی تصریح کرد: در آذرماه با کاهش جرایم حتی در بخش سرقت روبرو بودیم و در دی ماه نیز کاهش جرایم افزایش یافته است.

سردار احمدی مقدم افزود: آمادگی واحدهای دفاعی و نظامی موجب افزایش صلح و امنیت در کشور و کاهش طمع دشمن می شود.

وی در مورد فعالیت های ناجا در زمینه توطئه های خارجی و شیطنت های داخلی در زمینه انتخابات آینده ریاست جمهوری در کشور، اظهار داشت: از هم اکنون تهدیدات خارجی، زمینه های ناامنی در داخل کشور و زمینه هایی که بی توجهی به آنها موجب خسارت در دوران انتخابات باشد را رصد می کنیم.

این مسئول در ادامه افزود: با آمادگی در دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و یگان های انتظامی مشکلی در انتخابات آینده نداریم و تلاش می کنیم هر انتخابات نسبت به انتخابات گذشته بهتر برگزار شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: به عنوان یک شاهد عینی می گویم در دوران دفاع مقدس سربازان ما حضور داوطلبانه داشتند و هیچکس به اجبار به خط و رزم با دشمن نرفت و حتی افرادی که در دوران دفاع مقدس غیبت کردند، مجازاتی شامل حال آنها نشد.

سردار احمدی مقدم اظهار داشت: سربازی مقطعی از عمر یک جوان است که دین خود را به کشورش ادا می کند، با توجه به موقعیت زمانی، تکنولوژی های جدید، جمعیت کشور و مجموعه ای از مسایل، نگاه به سربازی و مقررات آن ممکن است، دچار تغییر شود.

کاهش شاخص های جرم در کرمان

وی بیان داشت: استان کرمان که در سال های گذشته جز مناطق امنیتی به شمار می رفت از دو سال قبل شاخص های جرم در این استان تنزل یافته و در برخی موارد از میانگین های کشوری وضعیت بهتری دارد.

این مسئول تصریح کرد: استان کرمان که در گذشته معبر مواد مخدر بود، اما اکنون با توجه به انسداد مرزها، بخش های شمالی این استان دیگر با مشکل ترانزیت مواد مخدر مواجه نیست و جنوب استان نیز با انجام عملیات انسداد مرز، درسال جاری و سال آینده وضعیت مطلوبی پیدا می کند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این که بنیاد تعاون ناجا مجموعه ای متعلق به کارکنان نیروی انتظامی است، افزود: این بنیاد برای ساماندهی سرمایه های کارکنان تلاش می کند.

سردار احمدی مقدم در ادامه گفت: بنیاد تعاون ناجا تلاش می کند که گره های توسعه کشور را برطرف کند و در استان کرمان فعالیت های روزافزونی برای تولید اشتغال و سرمایه گذاری انجام می شود و فعالیت های این بنیاد در حوزه معدنی این استان نیز آغاز شده است.

وی با اشاره به این که در استان کرمان تمام شاخص های امنیتی مطلوب است افزود: کرمان وضعیت استان های عادی کشور را دارد و زمینه برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال بسیار مطلوب است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ظرفیت های استان کرمان ادامه داد: وضعیت امنیت کرمان برای سرمایه گذاری بسیار مطلوب و خوب است.

۱۳۹۱/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...