نسخه چاپی

داستانی شگفت اما واقعی؛

دردناك ترین فتوشاپ تاریخ

دردناك ترين فتوشاپ تاريخ

پهپادهای حزب الله فعلا در آسمان فلسطین اشغالی فقط پرسه می زنند؛ اما شبكه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی می گوید : "همه چیز زیر سر صنعت پهپادی ایران است

به گزارش نما ، آمریکا و اروپا وسط تهاجم رژیم بعث، کشور ما را تحریم کردند. نه فقط تحریم تسلیحاتی، بلکه حتی سیم خاردار، چون ممکن بود کاربرد نظامی داشته باشد!
عوضش تا تواستند هواپیما و بمب و موشک و تانک و تسلیحات شیمیایی به عراق دادند تا کار ایران را یکسره کند. ایران، اما ماند و در حالی که تحریم بود، موشک نقطه زن ساخت. امپراتوری رسانه ای غرب مامور شد ضمن تمسخر و انکار بگوید ایران موشکی نساخته و تصاویر منتشره، فتوشاپ است!
گذشت ... تا این که موشک های ایران بارها رادار ها و پدافند پیشرفته آمریکا و رژیم صهیونیستی را شکافتند. وقتی عین الاسد، پایگاه بزرگ آمریکا در منطقه شخم خورد، ضمن سانسور تلفات گفتند موشک ها به بیابان خورده، اما موجب ضربه ملایم مغزی شده است. بعدها معلوم شد بیش از صد نفر بوده اند.
شوک این حمله بی سابقه پس از جنگ جهانی دوم که سپری شد، برخی افسران و ژنرال های حاضر در عین الاسد گفتند جهنم را به چشم دیدیم.
زمانی هم که از شبیه سازی پهپاد ار کیو ۱۷۰ (جانور قندهار) رونمایی شد، گفتند فتوشاپ است و ایران نمی تواند. اما ایران هر چند وقت یک بار شوک تازه ای به آمریکا و اسرائیل وارد نموده و از "برخی" نمونه های فوق مدرن پهپاد های تولیدی خود رونمایی کرده است.
هنگامی که پهپاد ها و موشک های مقاومت به تلافی جنایات رژیم سعودی، رادار ها و پدافند آمریکایی را پشت سر گذاشت و تاسیسات نفتی آرامکو را در هم کوبید، و سپس این حملات در نقاط دیگر علیه مراکز آمریکایی تکرار شد، مقامات پنتاگون گفتند ایران برتری هوایی هفتاد ساله ما را به چالش کشیده است.
ایران، تحریم تسلیحاتی بوده؛ حتی در حد سیم خاردار. اما حالا به کشورهای آمریکای لاتین، برخی کشور های آسیای میانه و اوراسیا، و هر جای دیگر که صلاح بداند، پهپاد می فروشد و بر معادلات راهبردی و نظم جهانی در حال تغییر اثر می گذارد.
عملیاتی شدن پهپادهای نقطه زن و قدرتمند ایران هر جا که باشد-یمن، اوکراین یا...- وحشتی غیر قابل توصیف در جان صهیونیست ها می اندازد. این، دردناک ترین فتوشاپ تاریخ است.
پهپادهای حزب الله فعلا در آسمان فلسطین اشغالی فقط پرسه می زنند؛ اما شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی می گوید : "همه چیز زیر سر صنعت پهپادی ایران است؛ پهپادهایی که به سمت سکوی گازی ما آمدند. در هر جنگی، شاهد حملات دسته جمعی ده‌ها پهپاد به اهداف راهبردی در اسرائیل خواهیم بود".
این، منطق تولید قدرت ملی است. همان که آمریکا و غربگرایان اصرار داشتند با برجام دو، از ایران قدرتمند خلع کنند و بربایند.

منبع: کانال محمد ایمانی

۱۴۰۱/۶/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...