نسخه چاپی

اصلاح طلبان، همیشه پای كار حمایت از اغتشاشگران

اصلاح طلبان، هميشه پاي كار حمايت از اغتشاشگران

دیری نگذشت كه سران فتنه ۸۸ با انتخاب شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است»! هدف واقعی خود را از اصرار بر دروغ تقلب و دعوت مردم به اغتشاشات برملا كردند .

حسن مجتبایی - به گزارش نما ،  محمود صادقی می نویسد: استانداردهای دوگانه در کشور در خیلی حوزه‌ها وجود داد و برای راهپیمایی‌هایی که در تایید خودشان است نیاز به اخذ مجوز نمی‌بینند و با مواردی هم که جنبه تخریبی داشته، عملا هیچ برخوردی نکرده‌اند. از جمله حمله به سفارت انگلستان!

افشین حبیب‌زاده، عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار نیز به این روزنامه گفته است که اگر قرار باشد درخواست مجوز داده شود اما با آن مخالفت شده و اساسا اجازه تجمع ندهند، طبیعتا گفت‌وگویی بین مردم و دولت برقرار نخواهد شد.

سران و رسانه های اصلاح طلب در حالی مدعی ممانعت نظام از تجمع این جریان می شوند  که در سال 88 زمانی که میرحسین موسوی کاندیدای اصلاح طلب انتخابات ریاست جمهوری نتوانست بر حریف خود یعنی محمود احمدی نژاد غلبه کند شروع به جوسازی‌هایی علیه انتخابات کرد.
 موسوی با برگزاری کنفرانس خبری در شب انتخابات و در حالی که هنوز شمارش آراء به پایان نرسیده بود، از پیروزی قاطع خود خبر داد و گفت اگر نتیجه چیزی غیر از پیروزی او باشد قطعا در انتخابات تقلب شده است.
رئیس جمهور دوران اصلاحات هم با  حضور در حسینیه جماران و انداختن رأی خود به صندوق، در جمع خبرنگاران اعلام کرد: " همه باید آنچه مردم انتخاب می‌کنند، بپذیرند و از رأی مردم تمکین کنند" وی در ادامه تأکید کرد: «همه شواهد امر حاکی است که مهندس موسوی انتخابات را برده است " بعد از این مصاحبه بود که سایت یاری نیوز ، به نقل از رئیس دولت اصلاحات، خبر پیروزی میرحسین موسوی در دور نخست انتخابات را مخابره کرد.

اما بعد از شمارش آرا و پیروزی محمود احمدی نژاد اصلاح طلبان رای ملت را برنتابیدند و مردم را به اعتراضات خیابانی دعوت کردند، در روز 25 خرداد بود که  راهپیمایی هواداران موسوی از میدان انقلاب تا آزادی برگزار شد که موسوی، کروبی، خاتمی، فائزه هاشمی، مجید انصاری، غلامحسین کرباسچی، محمدرضا خاتمی و ... در آن حضور داشتند. در انتهای این مراسم آشوبگران تعدادی اتوبوس، بانک، موتورسیکلت و دیگر اموال عمومی و شخصی را به آتش کشیدند


سران و رسانه های این جریان به کمک رسانه های بیگانه بر آتش اغتشاشات دمیدند و درست ۸ ماه کشور را دچار التهاب و آشوب کردند. دامنه ای اغتشاشات به قدری گسترده شد که آسایش و امنیت را از مردم سلب کرد؛ از این رو رهبر انقلاب و متولیان برگزاری انتخابات از میرحسین موسوی درخواست کردند که اعتراض خود را از طریق قانونی دنبال کند و خط خود را از آشوبگران جدا کند، اما کاندیدای جریان اصلاح طلب حتی حاضر به شمارش مجدد صندوق های رای نبود و بر ادامه اغتشاشات در خیابان ها اصرار داشت.
 خسارت های مالی وارده در فتنه 88 به قدری بود که شهردار وقت تهران اعلام کرد بیش از 63 میلیارد تومان به اموال عمومی تهران خسارت وارد شده است و علاوه بر آن تعداد 11 بانک دولتی و خصوصی و موسسه اعتباری در اغتشاشات مورد تخریب و آتش‌سوزی واقع شده كه برآورد حاصله خسارت وارده به هر بانك در حدود 500 میلیون تومان بود.
 آتش زدن اتوبوس‌های شهری، بانک‌ها، مساجد، سطل‌های زباله، اماكن دولتی و عمومی و... بخشی از خسارات میدانی فتنه‌گران در آشوب‌های فتنه 88 بود. نکته جالب توجه حمایت‌های مکرر سران اصلاحات از آشوب‌ها و اغتشاشگران بود، حتی در زمانی که اغتشاشگران اقدام به هتک حرمت ساحت مقدس اباعبدالله (ع) در روز شهادت ایشان کردند، کاندیدای اصلاح طلب به حمایت از آنها پرداخت و آنان را مردمی خداجوی نامید.

دیری نگذشت که سران فتنه ۸۸ با انتخاب  شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است»! هدف واقعی خود را از اصرار بر دروغ تقلب و دعوت مردم به  اغتشاشات برملا کردند .

«شیمون پرز» رئیس‌جمهور رژیم صهیونیستی در آن مقطع گفت: "اصلاح‌طلبان به نمایندگی از اسرائیل با رژیم اسلامی ایران می‌جنگند" یا نتانیاهو نخست‌وزیر وقت رژیم صهیونیستی با صراحت اعلام کرده بود "اصلاح‌طلبان بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند"
در حال حاضر هم بسیاری از سران فتنه بدون محاکمه همچنان در حال قانون شکنی هستند که نمونه آن را می توان در بیانیه حمات خاتمی و بسیاری از فعالین اصلاح طلب از آشوبگران این روزها دید .
 بدیهی است که وضعیت التهابی این روزها نتیجه تساهل و تسامح با فتنه گران ۸۸ و عدم برخورد قاطع و قانونی با آن‌هاست، لذا از قوه ی قضائیه خواهشمندیم مطابق ماده ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی با متخلفین برخورد کند . 

۱۴۰۱/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...