نسخه چاپی

اختصاصی نما

اثبات دروغ رسانه های بیگانه درباره شهادت كیان

اثبات دروغ رسانه هاي بيگانه درباره شهادت کيان

سوالی كه باید از رسانه های ضد انقلاب و كسانی كه در داخل كشور به موج ایجاد شده از سوی آنها دامن میزنند پرسید این است كه چگونه است كه وقتی از یك تفنگ تیر شلیك می شود و به عده ای اثابت می كند بخشی از آن افراد، نیروهای سركوب گرند و این جماعت از شهادت آنها ذوق مرگ می شوند اما گلوله ای كه از همان اسلحه به یك كودك ۹ ساله می خورد، «جنایت جمهوری اسلامی» قلمداد می‌شود؟

حسن مجتبایی – به گزارش نما ، عصر روز چهارشنبه  ۲۵ آبان ، به دنبال فراخوان رسانه‌های ضد انقلاب برای ایجاد اغتشاش و حضور مسلح افراد  در این تجمعات، دو تیم موتورسوار اقدام به تیر اندازی و ترور ماموران امنیت در شهر ایذه کردند، پس از این اتفاق ابتدا رسانه های ضد انقلاب با خوشحالی اعلام کردند که راکبان موتورسیکلت موفق شدند چند مامور و بسیجی را در ایذه به شهادت برسانند،  اما با گذشت زمان مشخص شد که علاوه بر ماموران امنیت و بیسج عده ای از مردم  از جمله یک کودک 10 ساله به نام کیان پیر فلک نیز در بین قربانیان قرار داشته است، ضد انقلاب که تا پیش از این گمان می کرد که فقط پلیس و بسیج در این حمله تروریستی به شهادت رسیدند در رسانه های خود به صورت آشکارا به پایکوبی و شادی پرداختند، اما پس از مشخص شدن ابعاد جنایت، سیاست فرار به جلو را انتخاب کردند و فوت دلخراش کیان ۱۰ ساله ایذه‌ای را به نظام نسبت دادند و مثل همیشه تلاش کردند تا جای شهید و جلاد را عوض کنند. جان باختن این کودک ده ساله با حواشی بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه شد اما سخنان مادر کیان در روزهای گذشته  و اتهام به نیرو‌های انتظامی در جان باختن کیان به آن دامن زد، مادر کیان گفته است: "دروغ می‌گویند کار تروریست‌ها است،‌ ماشین ما را به رگبار بستند، ما در ماشین‌مان می‌رفتیم و من گفتم از این مسیر نرویم، چون ساعت ۶ تیراندازی شروع می‌شود! بعد نیرو‌های پلیس به ما گفتند جلو نروید و ۲۰۰ متر جلوتر معترضان بودند. ما رفتیم و یگان ویژه به ما شلیک کرد."  همین جملات کافی بود تا رسانه های ضد انقلاب بی اعتنا به سایر قربانیان حادثه، فقط نام کیان را برجسته کنند. 

در مورد سخنان مادر کیان چند نکته وجود دارد. اول اینکه در ویدئویی که در لحظه ی شهادت کیان منتشر می شود نشان می دهد که مأموران از مردم می‌خواهند از محل فاصله بگیرند. از گفت‌وگوهای بین مأموران مشخص است که مأموران اسلحه جنگی ندارند. فاقد اسلحه جنگی بودن مدافعان امنیت در اغتشاشات برخلاف ادعای مادر کیان به صراحت قابل تشخیص و اثبات در این ویدئو است و همین موضوع است که آمار شهدای امنیت را افزایش داده است. نکته دیگر اینکه روشن نیست مادر او از کجا می‌دانسته چه ساعتی تیراندازی شروع می‌شود و توضیح نمی دهد به چه دلیل نیرو‌های پلیس به جای آشوبگرانی که ۲۰۰ متر جلوتر بوده‌اند، باید به خانواده‌ای بی گناه شلیک کنند؟

سوالی که باید  از رسانه های ضد انقلاب و کسانی که در داخل کشور به موج ایجاد شده از سوی آنها دامن میزنند پرسید این است که چگونه است که وقتی از یک تفنگ تیر شلیک می شود  و به عده ای اثابت می کند  بخشی از آن افراد،  نیروهای سرکوب گرند و این جماعت از شهادت آنها ذوق مرگ می شوند اما گلوله ای که از همان اسلحه به یک کودک ۹ ساله می خورد، «جنایت جمهوری اسلامی» قلمداد می‌شود؟

۱۴۰۱/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...