نسخه چاپی

پیش بینی خداداد عزیزی از بازی ایران و آمریكا

پيش بيني خداداد عزيزي از بازي ايران و آمريکا

خداداد عزیزی با بیان اینكه بازی سختی در پیش داریم، پیش بینی كرد كه تیم ملی به مرحله بعدی جام جهانی صعود می كند. تیم ملی ایران در حالی امروز ۸ آذرماه در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی مقابل آمریكا قرار می گیرد كه در بازی قبلی خود مقابل ولز با پیروزی دو بر صفر درخشیدند.

به گزارش نما ، خداداد عزیزی، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: بازی سختی در پیش داریم و تیم ملی آمریکا در بازی مقابل انگلیس نشان داد که تیمی قدرتمند و برای ایران، حریف سختی است.

  

وی با اشاره به این که صعود تیم های حاضر در گروه ب جام جهانی به نتایج بازی آخر گره خورده، گفت: فکر می کنم صعود تیم ملی بستگی به این دارد که کی روش چطور اعضای تیم را می چیند. اگر باز هم شاهد یک چینش تهاجمی باشیم و بازی دفاعی نداشته باشیم، صعود خواهیم کرد اما اگر چینش ما دفاعی باشد تا فقط گل نخوریم بازی نتیجه دیگری پیدا می کند.

  

این پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: ما با یک تساوی هم به مرحله بعدی صعود می‌کنیم اما اگر چینش دفاعی داشته باشیم کارمان سخت خواهد بود.

  

فوتبالیست سابق مشهدی و حماسه ساز ملبورن با اشاره به این که بازی بسیار حساس و سختی در پیش داریم، گفت: فوتبال، دنیای عجیبی است و هیچ کسی فکرش را نمی‌کرد که ما چنین بازی خوبی را مقابل ولز داشته باشیم. اگر پنجاه درصد بازی مقابل ولز را در مقابل آمریکا هم به نمایش بگذاریم قطعا به مرحله بعدی صعود می کنیم اما اگر روز ما نباشد صعودمان سخت می‌شود. تنها چیزی که من را نگران می کند تیم خوب آمریکاست. آن ها تیمی قوی دارند اما باز هم به نظرم تیم ما صعود می کند.

۱۴۰۱/۹/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...