نسخه چاپی

هشدار صریح سردار باقری به دشمن درباره چشمداشت به جزائر ایران

هشدار صريح سردار باقري به دشمن درباره چشمداشت به جزائر ايران

رئیس ستادكل نیروهای مسلح گفت: دشمنان اگر چشم داشتی به سكوهای نفتی و جزایر در خلیج‌فارس داشته باشند، می‌دانند كه با نیروی دریایی سپاه مواجه هستند و در دو موردی كه نیروهای گشتی آمریكایی به خطا وارد آب‌های جمهوری اسلامی ایران شده‌اند، دستگیر شده و با عطوفت و ملایمت جمهوری اسلامی آمریكایی‌ها آزاد شدند. از طرفی قول و تعهد كتبی دادند كه دیگر تكرار نكنند كه تا امروز این اتفاق نیافتاده است.

به گزارش نما ، سردار سرلشکر محمد باقری عصر امروز در بازدید از منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نیروی دریایی سپاه امروز از نظر کمیت و کیفیت شناورهای رزمی، موشک انداز و مین ریز و نبردهای سطحی که دارد، قابل قیاس با گذشته نیست و ارتقاء فوق العاده‌ بالایی داشته‌ایم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه موشک‌های با برد بلند و نقطه زن و توان مین ریزی با سایر ابعاد سپاه باعث شده که امنیت بالایی را در خلیج‌فارس شاهد باشیم، گفت: دشمنان اگر چشم داشتی به سکوهای نفتی و جزایر در خلیج‌فارس داشته باشند، می‌دانند که با نیروی دریایی سپاه مواجه هستند و در دو موردی که نیروهای گشتی آمریکایی به خطا وارد آب‌های جمهوری اسلامی ایران شده‌اند، دستگیر شده و با عطوفت و ملایمت جمهوری اسلامی آمریکایی‌ها آزاد شدند. از طرفی قول و تعهد کتبی دادند که دیگر تکرار نکنند که تا امروز این اتفاق نیافتاده است.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با روحیه عالی و توانمندی بالا کاملا آمده هستند و خلیج‌فارس را مواظبت می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش توان تجهیزات نیروی دریایی سپاه گفت: امروز نمایشگاهی از طرح‌های خودکفایی و تحقیقاتی نیروهای دریایی سپاه به کمک شرکت‌های دانش بنیان به نمایش گذاشته شده که که بخشی از این کارها در حوزه افزایش دقت موشک‌ها و قدرت مین بوده است.

۱۴۰۱/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...