نسخه چاپی

مدال به شگفتی‌ساز نرسید/كرواسی به عنوان سومی دنیا دست پیدا كند

مدال به شگفتي‌ساز نرسيد؛

تیم فوتبال كرواسی نایب قهرمان جام جهانی 2018 توانست در قطر هم عملكرد خوبی داشته باشد و با شكست مراكش برای دومین مرتبه به عنوان سومی دنیا دست پیدا كند.

به گزارش نما ،  مراکش و کرواسی در حالی با کنار زدن رقبا و البته ناکامی در دیدار نیمه نهایی برابر فرانسه و آرژانتین به این بازی‌ رسیده‌اند که در گروه F مسابقات در کنار بلژیک و کانادا قرار داشتند. اولین مسابقه این گروه میان همین دو تیم برگزار شد و در شرایطی که مراکش با انجام یک بازی دفاعی به دنبال کسب یک امتیاز مسابقه بود درنهایت به هدف خود رسید و دیدار خود را مقابل نایب قهرمان جام جهانی 2018 با تساوی بدون گل و کسب یک امتیاز تمام کرد. در ادامه این دو تیم توانستند با کنار زدن بلژیک به مرحله بعدی بروند و حالا هم در نیمه نهایی اولین بازی تکراری جام را برگزار می‌کنند.
در این مسابقه اما ماجرا متفاوت بود و کرواسی خیلی زود روی یک کار تیمی دیدنی با ضربه ایستگاهی توسط گوآردیول به گل اول مسابقه در دقیقه 5 دست پیدا کرد. این گل اما دو دقیقه بعد با ضربه سر اشرف داری روی ارسال حکیم زیاش پاسخ داده شد تا بازی خیلی زود به تساوی کشیده شود و شباهتی به دیدار مرحله گروهی این دو تیم نداشته باشد. در ادامه پیش از اینکه بازی در نیمه اول تمام شود شاگردان دالیچ توانستند با ضربه اورشیچ به گل دوم دست پیدا کنند تا با آرامش بهتری نیمه دوم را شروع کنند.
در نیمه دوم، کرواسی توانست به خوبی از برتری خود دفاع کند و تک موقعیت های ولید رکراکی که شگفتی‌سازان این جام بودند به جایی نرسید تا این کرواسی باشد که به عنوان سومی جهان برای دومین مرتبه دست پیدا می کند.

۱۴۰۱/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...