نسخه چاپی

دبیر كل حزب موتلفه اسلامی :

ترسیم نگاه اسلام به زن فتنه 1401 را در هم شكست

ترسيم نگاه اسلام به زن فتنه 1401 در هم شکست

دبیر كل حزب موتلفه اسلامی گفت: زن مظهر عشق و آرامش در مقام همسری و مظهر حیات و زندگی است و این مكتب اسلام نبوی(ص)، علوی(ع) و فاطمی(س) است كه چنین نگاه زیبایی به بانوان دارد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: الگوی نمونه زن که از دامن او مرد به معراج رسید، دخت گرامی رسول اکرم ( ص ) است و این بانوی مرضیه جایگاه رفیع و مرتبت بلند زن و کرامت انسانی او را به وضوح به تصویر کشانده است. الگوی این انسان کامل، برای زنان و دختران ما آبشار معرفتی است که آنان را به قله های کمال می رساند.
به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، دکتر اسدالله بادامچیان با اشاره به نقش زنان در جهاد تبیین اظهار داشت: بانوان متعهد می توانند ابعاد مختلف شخصیت بزرگ این بانوی تاریخ اسلام، الگو و سرمشق بانوان میهن مان را، به ویژه برای نسل جوان که شور و عشق خدمت و سعادت را دارند تببین نمایند.
دبیر کل حزب مو تلفه اسلامی در ادامه با اشاره به سالگرد اجرای استعماری حذف حجاب به دست رضاخان گفت: حجاب بن مایه شخصیت زهرایی زن و ابزار آزادی زن از بند اسارت مادی گرایان و هوسرانان استعمارگر است.
وی تصریح کرد: رضاخان مجری اهداف استعماری غرب در ایران بود و با کشف حجاب بدنبال حذف اسلامیت از ایران بود که با مقاومت مردمی مواجه شد و جنایات و دیکتاتوری خشن او نتوانست زنان ایران از حجاب دور کند.
بادامچیان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در موضوع زنان اظهار داشت: این ترسیم زیبا و بی نظیری از زن، از نگاه اسلام بود که توطئه علیه آزادی و سعادت زنان را در فتنه 1401 در هم شکست.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: زن مظهر عشق و آرامش در مقام همسری و مظهر حیات و زندگی است و این مکتب اسلام نبوی(ص)، علوی(ع) و فاطمی(س) است که چنین نگاه زیبایی به بانوان دارد.

بادامچیان بخش دیگری از این گفت وگو در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت ارزی در کشور اظهار داشت: از دولت محترم در تغییر رئیس بانک مرکزی تشکر داریم زیرا ایران در وضعیت فعلی مشکل ارزی ندارد. زیر بنای اقتصاد ایران باثبات و محکم است. مشکل سیاست های غیر صحیح و مدیریت عناصر نابلد است که امیدواریم رئیس کل جدید بانک مرکزی و وزیر محترم اقتصاد و دارایی، سیاست راهبردی ملی معضل ارز و ثبات ارزی کشور را با مدیریت قوی تدوین و اجرا نمایند.

بادامچیان درباره بودجه 1402 نیز گفت: ما بارها از دولت محترم خواسته ایم که در بودجه نویسی، بازنگری جدی داشته باشد و بودجه را از تکرار بودجه دهی های گذشته نجات دهد زیرا پایه و اساس آرامش اقتصادی کشور در بخش حکومتی مربوط به بودجه متعادل و دربردارنده درآمدهای واقعی کشور و ردیف های هزینه ای منطبق به موازین صحیح اقتصادی است.

وی افزود: نمایندگان محترم مجلس، با مسئولان ذیربط در دولت، جلسات کارشناسی و تفاهم برگزار کنند تا بودجه تا پایان سال 1401 به تصویب برسد و کشور دچار ضرورت چند دوازدهم نشود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین گفت: مجلس بودجه 1402 را موکول به تقدیم برنامه هفتم نکند، زیرا برنامه 5 ساله نیاز به کار جدی و جامع دارد. گرچه تسریع در تقدیم برنامه هفتم، امری ضروری است.

بادامچیان بخش دیگری از این گفت وگو اظهار داشت: شدت عصبانیت استعمارگران غربی از شکست فتنه جهانی 1401، آنها را به کینه جویی و عقده گشایی وادار کرده و اهانت به مقدسات اسلامی در فرانسه و تحریم های مسخره و خنده آور آمریکا پیامد شکست سخت آنهاست.

وی ادامه داد: ما این روش و اهانت ها را محکوم کرده و می کنیم.

وی تصریح کرد: در همین جریان برخی دولت های منطقه، در صدد سوء استفاده بر آمده اند و بجای عنوان تاریخی و تثبیت شده خلیج فارس در پی عناوین جعلی بر آمده اند که ده ها سال است بجایی نرسیده اند. در این معرکه غرب محور، از دولت عراق انتظار داریم که اشتباه تاریخی و خطای عملی خود را جبران نماید.

وی همچنین گفت: اصلاح طلبان افراطی و نشریات خطا کار در جریان فتنه و اغتشاشات اخیر، باز هم اصرار دارند که اغتشاشگران را معترض بنامند و در پوشش دفاع از اعتراض، از آن ها حمایت کنند. در حالی که اعتراضی که ابزار سوء استفاده دشمنان اسلام و ایران می شود، ماهیت اغتشاشگری و کمک به دشمنان دارد و اصلاح طلبان افراطی به بهانه اعتراض از اغتشاشگران حمایت نکنند.

۱۴۰۱/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...