نسخه چاپی

اختصاصی نما

تشت رسوایی cnn و جریان ضدایرانی

تشت رسوايي  cnn و جريان ضدايراني

با آزاد شدن ارمیتا عباسی پس از عفو گسترده اخیر از سوی مقام معظم رهبری، تصاویری از او منتشر شد كه او را در اوج شادابی و سرحالی نشان داده و بار دیگر دروغ رسانه های معاند را برملا كرد.

حسن مجتبایی – به گزارش نما ،  اواخر آبان ماه امسال بود که سی ان ان، ادعاهایی را در خصوص آزار جنسی و تجاوز به ارمیتا عباسی توسط نیروهای امنیتی و انتظامی مطرح کرد. سی ان ان  مدعی شده بود ارمیتا عباسی در بازداشتگاه مورد تجاوز قرار گرفته، موهایش را تراشیده اند و به دلیل خونریزی ناشی از تجاوزات در بیمارستان امام علی کرج بستری شده است، این در حالی بود که اسناد منتشر از بیمارستان امام علی حکایت از این داشت که بیمار به دلیل مشکلات گوارشی به بیمارستان اعزام شده و به همین دلیل در بیمارستان بستری شده است.
با این وجود پس از گزارش ادعایی سی‌‎ان‌ان درباره آزار جنسی ارمیتا عباسی، مقامات آمریکا از بالاترین سطوح در اقدامی هماهنگ این موضوع را برجسته کرده و به آن پرداختند.
"ند پرایس"، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، بلافاصله به انتشار این گزارش واکنش نشان داده و بدون ارائه هیچگونه مدرکی بار دیگر این اتهام را علیه ایران مطرح کرد.
"رابرت مالی"، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران نیز پس از «ند پرایس»، با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود به این موضوع واکنش نشان داد. مالینیز بدون ارائه مدرکی قابل استناد، از گزارش ادعایی سی‌ان‌ان حمایت کرده و به تکرار اتهامات علیه ایران پرداخت.
پیش از این نیز در فتنه ۸۸ موضوع تجاوز به بازداشتی‌ها در زندان مطرح شده بود که بعد‌ها علی جوانمردی، خبرنگار صدای امریکا اذعان کرد که ساخته و پرداخته او بوده و سوژه‌ها را او برای روایت دروغین آماده کرده است.
حال با آزاد شدن ارمیتا عباسی پس از عفو گسترده اخیر از سوی مقام معظم رهبری، تصاویری از او منتشر شد که او را در اوج شادابی و سرحالی نشان داده و بار دیگر دروغ رسانه های معاند را برملا کرد، تصاویری که در آن ارمیتا عباسی با ناخن‌های سوهان کشیده و موهای رنگ شده در آن دیده می شود. همان ناخن هایی که طبق ادعای بی بی سی از ته کشیده شده بود و موهای رنگ شده ای که بر طبق ادعای بی بی سی از ته تراشیده شده بودند
این تصاویر موجی از واکنش کاربران را به همراه داشت. یک کاربر روی تصویر این فرد پس از آزادی از زندان، نوشته است: «احتمالاً پاچه‌مو پاره کنین، ولی این آدم اونی که ازش ساختن نیست! این موها، این ناخن‌ها، این قیافه شاداب مال کسی نیست که با خونریزی داخلی به بیمارستان رفته و دوباره دزدیده شده!»
یک کاربر دیگر نوشته: «این خانم آرمیتا عباسی هست. همونی که ضدانقلاب مدعی هست که جمهوری اسلامی ناخن‌هاش رو کشیده، موهاشو تراشیده، در اعتصاب غذا بوده و بهش تجاوز شده؛ چرا پس اینقدر خوشحاله و ناخن‌هاش بلنده؟» کاربر دیگری هم نوشته: «اینو می‌گفتن در حال مرگه؟ زندانای ایران علاوه بر غذای خوب، ناخن‌کار هم داره انگار».
البته صدای تشت رسوایی جریان ضدایرانی پیش از این در ماجرای حسین رونقی بلند شده بود. حسین رونقی یکی دیگر از بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر بود که رسانه‌های ضدایرانی مدعی شکنجه و خرد شدن استخوان‌های پای او در زندان شده بودند و پس از آزادی او از زندان، مشخص شد تمام خبرهای منتشر شده دروغ بوده است.

۱۴۰۱/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...