نسخه چاپی

گزینه‌های دستیاری قلعه‌نویی در تیم ملی

در شرایطی كه امیر قلعه نویی قصد دارد از مربیان برزیلی و پرتغالی كه با آنها در تراكتور سابقه كار دارد در تیم ملی ایران استفاده كند، شانس كریم باقری برای بازگشت به نیمكت ایران كم است.


                                    

به گزارش نما، انتخاب امیر قلعه نویی برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران باعث ایجاد گمانه زنی‌هایی در خصوص انتخاب دستیاران او شده است. قلعه نویی که در دوره اول حضورش روی نیمکت تیم ملی ایران در جام ملت‌های ۲۰۰۷ اعتقاد ویژه‌ای به استفاده از حداکثر ظرفیت مربیان داخلی داشت این بار تصمیم متفاوتی در این خصوص دارد. او ۵ دستیار برای خود انتخاب خواهد کرد که یک آنالیزور نیز به جمع آنها اضافه خواهد شد.

  

«روی تاوارس» مربی دروازه‌بان‌های پیشین تراکتور و سپاهان اصفهان که سابقه همکاری با قلعه نویی را دارد یکی از گزینه‌های نیمکت ایران است و بار دیگر قلعه نویی را همراهی خواهد کرد.

  

«رودولفو میگوئنز» مربی پرتغالی هم یکی از گزینه‌های قلعه نویی برای کادر فنی است. میگوئنز شناخت خوبی از فوتبال ایران به واسطه حضور در تیم‌های تراکتور و ماشین سازی تبریز و همچنین در یک مقطع زمانی در تیم ملی ایران با کارلوس کی روش دارد. میگوئنز که با «تونی اولیویرا» سرمربی پرتغالی به تراکتور آمده بود، با قلعه نویی در این باشگاه هم کار کرده است.

  گزینه‌های دستیاری قلعه‌نویی؛ از همکار «کی‌روش» تا  رضا عنایتی رودولفو میگوئنز  

همچنین سعید الهویی دستیار قلعه نویی در تیم گل گهر سیرجان هم قرار است از این باشگاه به تیم ملی بیاید و به کار با قلعه نویی روی نیمکت ایران ادامه بدهد.

  

آنالیزور تیم ملی ایران نیز ایرانی خواهد بود اما احتمال اینکه مهرداد خانبان برای این پست انتخاب بشود، کم است.

  

گزینه‌های دستیاری قلعه‌نویی؛ از همکار «کی‌روش» تا  رضا عنایتی

  

همچنین قلعه نویی تمایل به همکاری با رضا عنایتی را دارد اما هنوز به جمع بندی نهایی برای انتخاب قطعی او نرسیده است. عنایتی اخیراً سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان بود که از هدایت این تیم استعفا کرد.

  

ضمن اینکه سابقه وحید هاشمیان و کریم باقری روی نیمکت تیم ملی ایران باعث پیشنهاد هر دو مربی به قلعه نویی شده است که شانس هاشمیان بیشتر از باقری است که در حال حاضر در پرسپولیس کار می‌کند.

  

قلعه نویی قصد بررسی کامل تجربیات هاشمیان در اردوهای قبلی تیم ملی ایران را دارد تا ماحصل بررسی‌هایش را در اردوی نوروزی تیم ملی ایران به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال منتقل کند.

                    

                       منبع: مهر

                

۱۴۰۱/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...