نسخه چاپی

باد كاشته بودند، طوفان درو كردند

اعتصاب‌های واقعی در خیابان‌های تل‌آویو و پاریس

اعتصاب‌هاي واقعي در خيابان‌هاي تل‌آويو و پاريس

كمیته كارگران سازمان هواپیمایی رژیم صهیونیستی از تعلیق پروازها از مقصد تل آویو خبر داد و كانون وكلای دادستانی كل اسرائیل هم پیوستن خود را به اعتصاب عمومی اعلام كرد.

به گزارش نما ، کمتر از سه ماه پیش، تمام تلاش رسانه‌های بیگانه القای درهم ریختگی اوضاع ایران و تشویق مردم به اعتصاب بود. کاری که جز معدود افرادی انگشت‌شمار، به آن نپیوستند و پروژه اعتصاب شکست خورد.

رجانیوز نوشت: البته در آن زمان از پدیده جدیدی به نام «اعتصاب اجباری» هم رونمایی شد. یعنی زمانی که افراد قصد نداشتند به اعتصاب بپیوندند، لشکر فواحش مجازی همراه با اراذل و اوباش چماق‌دار حقیقی افراد را مجبور به بستن کسب و کارشان می‌کردند.

کمی بعد از شکست پروژه اعتصاب مغازه‌ها، جنایت‌کاران برانداز با مسموم کردن مدارس دخترانه، سعی بر تعطیلی مدارس و بر هم ریختن آرامش روانی جامعه داشتند که آن هم با شکست روبه‌رو شد.

اما اکنون اعتصاب‌های واقعی در خیابان‌های تل‌آویو و پاریس درحال انجام است. در فلسطین اشغالی، «ارنون بار دیوید»، رئیس اتحادیه کارگری رژیم صهیونیستی (Histadrut)، در اعتراض به برکناری «یوآو گالانت» از سمت «وزیر جنگ» اعلام کرد که این اتحادیه تا اطلاع ثانوی اعتصاب می‌کند.

در همین راستا، رؤسای دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی، شورای دانش‌آموزان، اتحادیه پزشکان، نیز اعلام اعتصاب کردند.

در همین حال، کمیته کارگران سازمان هواپیمایی رژیم صهیونیستی از تعلیق پروازها از مقصد تل آویو خبر داد و کانون وکلای دادستانی کل اسرائیل هم پیوستن خود را به اعتصاب عمومی اعلام کرد.

در فرانسه نیز اوضاع بهتر از رژیم اشغالگر قدس نیست. رسانه فرانسوی "BFMTV" در گزارشی به نقل از اداره فرودگاه‌های پاریس اعلام کرد که یک‌سوم پروازها در فرودگاه اورلی پاریس به‌دلیل اعتصاب کارکنان فرودگاه‌ها علیه طرح‌ بازنشستگی دولت لغو می‌شود.

پیشتر نیز خبر اعتصاب پاکبان‌ها و رانندگان خودروهای جمع‌آوری زباله در پاریس خبرساز شده بود. به واسطه این اعتصاب ۱۶روزه، حدود ۱۰ هزار تن زباله در خیابان‌های پایتخت تلنبار شد و خیابان‌های فرانسه را بوی بد زباله تسخیر کرد.

مکر خداوند خیلی زود یقه آنهایی را که سعی می‌کردند تنها حکومت اسلامی جهان را دچار بحران‌ کنند، گرفت و خودشان را درگیر جنگ با یکدیگر کرد!

۱۴۰۲/۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...