نسخه چاپی

بهانه سرمربی استقلال برای قهرمان نشدن

بهانه سرمربي استقلال براي قهرمان نشدن

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حتم دارم اگر امسال VAR بود قهرمان می‌شدیم. امیدوارم فدراسیون فوتبال فصل آینده این تكنولوژی را به لیگ برتر ایران بیاورد.

به گزارش نما و به نقل از ایرنا، ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور تبریز، اظهار داشت: استقلال با تیمی بازی دارد که پس از آمدن خمس پیشرفت خوبی در لیگ برتر داشته است. آنها از بازیکنان با کیفیتی بهره می‌برند و رقیب آسانی برای ما نیستند.

وی افزود: ناراحتم که در بازی با تراکتور نمی‌توانیم برای هدف خود (قهرمانی) بجنگیم. اینکه برای قهرمانی باز نمی‌کنیم ناراحت کننده است اما می‌خواهیم بهترین نمایش را به اجرا بگذاریم. به دنبال این هستم لیگ را با سه امتیاز و خاطره‌ای خوش به پایان برسانیم.
وی تاکید کرد: استقلال استحقاق قهرمانی را داشت. اینکه تیمی باید قهرمان شود اما به حق خود نرسد، سخت و نارحت کننده است. اگر واقعیت فوتبال در زمین اجرا می‌شد استقلال سه هفته زودتر قهرمان می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: در بازی رفت مقابل تراکتور قدرت همیشگی خود را نداشتیم و شکست خوردیم. در دیدار برابر آنها در جام‌حذفی تیمی خوب و قدرتمندی بودیم که به برتری رسید. درپی برنده شدن در بازی فردا هستیم.
ساپینتو تصریح کرد: در این فصل و در نشست‌های مطبوعاتی حرف زدم. در هر بازی که امتیازی از استقلال گرفته شد ابراز ناراحتی کردم. بازی‌هایی داشتیم که باید برای استقلال پنالتی می‌گرفتند اما این کار را انجام ندادند. خیلی از چیزها باید در این فصل اتفاق می‌افتاد. حتم دارم اگر امسال VAR بود قهرمان می‌شدیم. این را می‌توانم بپذیرم که برخی از صحنه‌ها سریع اتفاق می‌افتد و حتی پس از یکی دو بار دیدن نمی‌توانیم تصمیم بگیریم. اشتباهات را می‌پذیرم، اما نه فقط علیه یک تیم خاص، اگر اینجا بمانم می‌خواهم برای فصل بعد سیستم VAR را داشته باشیم.

۱۴۰۲/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...