نسخه چاپی

باهنر:مصوبه استخدام۵۰۰هزار نفری غیرقانونی است

عکس خبري -باهنر:مصوبه استخدام???هزار نفري غيرقانوني است

دبیركل جامعه اسلامی مهندسین درمورد ائتلاف اصولگرایان و در پاسخ به این سوال كه پیش بینی می كنید كه در نهایت این ائتلاف با چند كاندیدا به كار خود ادامه دهد، گفت: تلاش ما این است كه تعداد كاندیداها به حداقل برسد.

به گزارش نما به نقل از مهر، محمد رضا باهنر در واکنش به استفاده از کلید واژه انتخابات آزاد در داخل کشور و با اشاره به هشدارهای اخیر مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع، اظهار داشت: در ماههای اخیر و در آستانه انتخابات ۹۲ شاهدیم که کلید واژه" انتخابات آزاد" هم توسط نیروهای اپوزوسیون خارج نشین وهم توسط بعضی از مسئولین وافراد مهم کشور به کار برده می شد و کم کم داشت تبدیل می شد به یک کلید واژه ای برای رخ دادن برخی اتفاقات و زیر سوال بردن انتخابات گذشته.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، تاکید کرد: ما در طول سی و اندی سال از انقلاب اسلامی به طور متوسط هر سال یک انتخابات در کشور داشتیم که این انتخاباتها هم آزاد بوده و هم با حضور گسترده مردم برگزار شده است و انشاء الله انتخابات آینده نیز همچون انتخابات گذشته برگزار خواهد شد.

وی توصیه های رهبری را به موقع و موجب هوشیاری مردم دانست و خاطر نشان کرد: کسانی که این نوع بحث ها را مطرح می کنند و در صدد ایجاد تردید در اذهان عمومی هستند و یا کسانی که ندانسته به این مباحث دامن می زنند بدانند که مردم آگاه هستند و با بصیرت خود همچون گذشته هرگونه توطئه ای را خنثی خواهند ساخت.

باهنر، همچنین درمورد ائتلاف اصولگرایان و در پاسخ به این سوال که پیش بینی می کنید که در نهایت این ائتلاف با چند کاندیدا به کار خود ادامه دهد، گفت: تلاش ما این است که تعداد کاندیداها به حداقل برسد.

طبق برنامه پنجم باید هرسال از تعداد کارمندان دولت کم شود نه زیاد/دولت نیرو نیاز ندارد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، همچنین در مورد مصوبه اخیر دولت و مجوز استخدام ۵۰۰ هزار نفر گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی با اختیارات قانون اساسی به دولت اعلام کرده است که این مصوبه مغایر با قانون برنامه پنجم، قانون بودجه و خلاف قانون خدمات کشوری است و باید متوقف شود.

باهنر با بیان اینکه استخدام بدون ضابطه و بی قید وشرط به مصلحت کشور و نظام اداری نیست، گفت: اولا دولت این همه نیرو نیاز ندارد که استخدام کند و تنها می تواند نیروهایی که بازنشسته می شوند آنهم تنها در رابطه با پستهای تصدی گری استخدام کند و همچنین نیروهایی که در امر حکومتی هستند می تواند جایگزینی هایی را در این بخش انجام دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: درطول برنامه پنجم باید در سال از تعداد کارمندان دولت کم شود؛ بنابراین دولت نمی تواند نیرویی استخدام کند.

۱۳۹۱/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...