نسخه چاپی

رحیمی:ایران از مواضع بشار اسد حمایت می‌كند

عکس خبري -  معاون اول رييس جمهور :ايران از مواضع بشار اسد حمايت مي‌کند

معاون اول رییس جمهور با اشاره به سخنان اخیر بشار اسد رییس جمهور سوریه مبنی بر انجام اصلاحات در این كشور گفت: جمهوری اسلامی ایران از این موضوع حمایت می‌كند و آن را گامی در جهت استقرار ثبات و امنیت در سوریه می‌داند.

به گزارش نمابه نقل از ایسنا، محمدرضا رحیمی در گفت‌وگوی تلفنی با «وائل الحلقی» نخست وزیر سوریه اظهارداشت: تروریست ها و بیگانگان باید بدانند که ملت سوریه خواهان صلح و اصلاحات است و دخالت خارجی در امور این کشور را به هیچ عنوان نمی پذیرد.

رحیمی همچنین با تاکید بر لزوم ملاقات و رایزنی‌های مستمر مسوولین دو کشور، به سفر نخست وزیر سوریه به تهران در آینده نزدیک اشاره و اظهار امیدواری کرد این سفر ضمن تقویت و استحکام هرچه بیشتر روابط میان دو کشور، سطح مبادلات تجاری و همکاری های اقتصادی تهران- دمشق را بیش از گذشته ارتقاء دهد.

«وائل الحلقی» نخست وزیر سوریه نیز در این مکالمه تلفنی ضمن قدردانی از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت سوریه، گفت: مردم سوریه محکم و استوار در مقابل دشمنان و تجاوزگران ایستاده‌اند و به بیگانگان اجازه دخالت در امور این کشور را نخواهند داد.

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع خود به ایران افزود: در این سفر مسوولین دو کشور از نزدیک با یکدیگر مذاکره و روند اجرای توافقات فیمابین را پیگیری خواهند کرد.

۱۳۹۱/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...