نسخه چاپی

خبر خوش به علاقه مندان سریال نون خ

خبر خوش به علاقه مندان سريال نون خ

مهدی فرجی اعلام كرد فصل پنجم سریال «نون خ» به كارگردانی سعید آقاخانی به منظور پخش در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ جلوی دوربین می‌رود.

سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان و گمانه‌زنی‌ها در خصوص تولید فصل پنجم سریال «نون خ»، مهدی فرجی تهیه‌کننده این پروژه به شکل رسمی از تولید این پروژه برای نوروز و رمضان سال ۱۴۰۳ خبر داد.

فرجی در توضیحات بیشتر این پروژه گفته که قرار است فصل پنجم یک اثر جاده‌ای باشد: «در این فصل به چند شهر می‌رویم و به نوعی سفری جاده‌ای داریم. از مسیر کرمان، سیستان و بلوچستان به شهر‌های چابهار و دیگر شهر‌های آن منطقه می‌رویم و قصه سریال همراه با کرد‌ها به چند قومیت می‌پردازد.»

طبق گفته فرجی فصل پنجم سریال «نون خ» شامل ۲۵ قسمت است و پخش آن همزمان با شروع ماه رمضان شروع می‌شود و ادامه آن در نوروز سال ۱۴۰۳ روی آنتن شبکه یک می‌رود.

در فصل پنجم «نون خ» تمامی بازیگران اصلی فصل قبلی از جمله حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی و صهبا شرافتی حضور خواهند داشت.

منبع: مهر

۱۴۰۲/۸/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...