نسخه چاپی

گل‌محمدي: شبيه مارچلو بيلسا نيستم

علت حركات عجیب یحیی در كنار زمین

عکس خبري -علت حرکات عجيب يحيي در کنار زمين

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر كمر درد كنار زمین می‌نشینم و شبیه مارچلو بیلسا نیستم.

به گزارش نما به نقل از فارس، یحیی‌ گل‌محمدی پس از پایان بازی پرسپولیس مقابل نفت تهران در ارتباط با حرف و حدیث هایی که در مورد حضور بگوویچ در این تیم به وجود آمد،اظهار داشت: شاید بارها درباره بگوویچ در چند مدت اخیر حرف زده باشم اما در کل باز هم اعلام می‌کنم من حدود 12 سال است که بگوویچ را می‌شناسم. همیشه به شکلی با او ارتباط داشتم. مربی بسیار خوب و با تجربه‌ای است و جو فوتبال ما را به خوبی می‌شناسد. می‌خواهم حرف نهایی‌ام را درباره بگوویچ بزنم چون دیگر نباید این مسئله را زیاد مانور کرد چون دیگر بگوویچ به ما پیوسته است.

وی در خصوص مهرزاد معدنچی که گفته می‌شود با پادر میانی برخی‌ها به پرسپولیس اضافه شد، نیز گفت: معدنچی بازیکن بزرگی است پس از اینکه پای خود را بنا به دلایلی عمل جراحی کرد کمی افت کرد. من هم با توجه به شرایط پرسپولیس مجبور بودم او را از لیست خارج کنم اما در نهایت با توجه به اینکه او تیمی پیدا نکرد و چند بازیکن هم خواستند در کنار ما باشد، من هم از استقبال بازیکنان خوشحال شدم و سعی کردم که این بازیکن کنار تیم باشد.

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به سؤالی دیگر که کاظمیان گفته که شما زورتان به معدنچی و کاظمیان رسید اما در برابر کریمی و مهدوی‌کیا کاری نتوانستید انجام دهید، گفت: همیشه در پرسپولیس سعی خواهم کرد بهترین تصمیم‌ها را بگیرم. برایم فرقی نمی‌کند جواد کاظمیان، معدنچی و یا افراد دیگری باشند. همه اینها دوستان خوب من هستند اما من باید برای پرسپولیس تصمیم بگیرم تا به این تیم کمک شود.

وی افزود: من در بازی مقابل نفت روز بسیار سختی را پیش بینی می‌کردم اما حتی پس از خوردن یک گل به بازیکنانم اطمینان داشتم. نفت تیمی است که در لیگ ما بسیار خوب دفاع و سپس ضد حمله می‌زند. ما بعد از اینکه گل خوردیم فکر کردم که به مشکل می‌خوریم اما با حضور بازیکنان باتجربه و جوان بازیکن درست شد.

گل محمدی ادامه داد: هر چه که از بازی می‌گذشت پرسپولیس سوار میدان می‌شد موقعیت‌های بسیار زیادی داشتیم اما فقط 4 تای آن به گل تبدیل شد. در کل بعد از اینکه بازی باخته مساوی شد من می‌دانستم که بازی را می‌توانیم ببریم. در شرایط بازی با نفت تا الان قرار نگرفته بودیم چون ما همیشه گل اول را می‌زدیم اما در این بازی با تجربه جدید پیروز شدیم.

گل‌محمدی یادآور شد: بچه‌های من نشان دادند که بازیکنانی بسیار بزرگ و در مواقع ضروری خیلی خوب تصمیم می‌گیرند. این برایم در آینده خیلی خیلی خوب است. تیمی که در شرایط سخت به شرایط ایده‌آل برگردد خیلی خوب است.

سرمربی پرسپولیس در مورد انتقادهای پیشکسوتان نیز گفت: من از حاشیه در فوتبال متنفرم در دوران بازیگری‌ام نیز همین طور بوده در مربیگری نیز باور کنید آنقدر از حاشیه بدم می‌آید که دوست ندارم حتی درباره‌اش حرف بزنم و کارم به آنجا کشیده شود. ولی تیم‌های بزرگ مشکلات خاص خودشان را دارد و همیشه مشکلات کنار پرسپولیس بوده است. وقتی مخالفان و منتقدان ما که دوست دارند تیم زمین بخورد، زیاد شود این نشان می‌دهد که پرسپولیس کارش را خوب انجام دهد. این نشاندهنده این است که حرکات ما رو به جلو است و برای من چیزی دیگری اهمیت ندارد.

وی افزود: هر تصمیمی که می‌گیرم فقط برای این است که پرسپولیس خوب باشد و مطمئن باشید هر تصمیمی که فکر کنم درست باشد را بدون هیچ قید و شرطی می‌گیرم.

گل‌محمدی در پاسخ به سؤالی که اگر شما با توجه به اینکه سرمربی هستید یک روز می‌روید دستیار مربی تیم خودتان باشید، نیز گفت: بستگی به شرایط دارد ممکن است من هم یک روز در کنار شاگردم کار کنم. فکر نکنم تا 2-3 سال دیگر طول بکشد. اگر سن و سال من کمی بالاتر برود و کار برایم سخت‌تر شود ممکن است این کار را انجام دهم اما تا الان به این موضوع فکر نکردم. من معتقدم هر فردی باید به نوبه خودش تجربه‌اش را به دیگران مخصوصا پرسپولیس انتقال دهد. اگر مهدوی‌کیا تا سه سال دیگر سرمربی پرسپولیس شد، قطعا من به کمکش می‌آیم.

وی در پایان در خصوص عکس‌العمل‌های عجیبش در کنار زمین نیز گفت: من متاسفانه کمی کمرم دچار مشکل است. اگر زیاد سرپا بایستم درد امانم را می‌برد. به خاطر همین بعضی موقع‌ها کنار زمین می‌نشینم. کار من شبیه مارچلو بیلسا نبود. من زیاد اهل الگوبرداری و این حرف‌ها نیستم و فقط کار خودم را انجام می‌دهم. ما الان باید در این شرایط بازی مقابل نفت را دیگر فراموش کنیم چون باید مقابل تیم خوب صبا قرار بگیریم و در لیگ برتر کارمان را دنبال کنیم. من از صبا شناخت خوبی دارم آنها تیمی جوان و بسیار جویای نام هستند و به نظرم کار بسیار سختی را مقابل این تیم داریم. امیدوارم که بتوانیم دست پر از قم به تهران برگردیم و با خیال راحت به بازی‌های آینده فکر کنیم.

۱۳۹۱/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...