نسخه چاپی

لنكراني در جمع خبرنگاران خبر داد

حذف الهام از جبهه پایداری

عکس خبري -حذف الهام از جبهه پايداري

سخنگوی جبهه پایداری از حذف الهام از جبهه پایداری خبر داد.

به گزارش نمابه نقل از فارس، کامران باقری لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید احمدی‌روشن که صبح امروز برگزار شد، در پاسخ به سؤالی درباره آخرین وضعیت تشکیل شورای فقهی این جبهه گفت: هنوز تشکیل شورای فقهی این جبهه نهایی نشده است و ما می‌خواهیم کار با استحضار علما جلو برود تا از هر گونه انحراف جلوگیری شود.

وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره عدم حضور الهام در جلسات شورای مرکزی جبهه پایداری و چندین سمت دولتی افزود: ما قبلا گفته‌ایم که جبهه پایداری تصمیم دارد کسانی که عضو شورای مرکزی هستند، در مناصب دولتی حضور نداشته باشند.

سخنگوی جبهه پایداری ادامه داد: با توجه به سمت دولتی آقای الهام، عضویت ایشان در جبهه منتفی می‌شود.

لنکرانی در پاسخ به سؤال دیگری درباره سخنان مقام معظم رهبری درباره انتخابات گفت: صحبت‌هایی که مقام معظم رهبری فرمودند جنبه‌های بسیار مهم داشت؛ یکی افشای توطئه‌ای است که از برخی در داخل مورد انتظار نبود و به عنوان بلندگوی دشمن دانسته یا نادانسته عمل می‌کردند.

لنکرانی در ادامه تصریح کرد: این کار به نوعی زیر سؤال بردن انتخابات بود که هم در انتخابات آتی زمینه تشنج را فراهم می‌کرد و همچنین در دستاورد 32 ساله انقلاب ایجاد شبهه می‌کرد.

وی افزود: با سخنان اخیر مقام معظم رهبری ما شاخص روشنی داریم که افراد حاضر در صحنه انتخابات خودشان را با این شاخص بسنجند و اگر برخلاف این مسیر حرکت کردند، آن را اصلاح کنند تا در جورچین دشمن قرار نگیرند.

وی افزود: مطلب مهم دیگر ایشان درباره کاندیداها و الزام شرایط برای کسانی است که این مسئله در تصمیم جبهه پایداری برای تعیین مصداق به عنوان یک شاخص مهم مدنظر قرار می‌گیرد و ما هم تلاش می‌کنیم تا بر طبق این معیارها آنها را معرفی کنیم.

لنکرانی همچنین در پاسخ به سؤال دیگری درباره اینکه آیا سخنان رهبری به معنای آغاز فضای انتخاباتی در کشور است، گفت: با این بیانات ما بحث‌های انتخاباتی را به صورت جدی‌تر دنبال خواهیم کرد.

۱۳۹۱/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...