نسخه چاپی

اظهارات جدید احمدی‌نژاد پیرامون انتخابات

وی با اشاره به صحبت‌های روز گذشته مقام معظم رهبری در مورد انتخابات نیز گفت:‌ مقام معظم رهبری و امام نیز همواره تاكید داشتند كه انتخابات مال ملت است و هیچ‌كس بالاتر از ملت در كشور نیست و این بزرگان فرمودند كه ما یك رای بیشتر نداریم و این ملت است كه تصمیم می‌گیرد و انتخاب می‌كند. هركس بخواهد مردم را مدیریت كند، مردم او را مدیریت می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، محمود احمدی‌نژاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران، افزود: اقتصاد کشور ما از نظر ساختاری سالهاست که با اشکالاتی روبروست و دشمنان تلاش کرده‌اند از ناحیه این اشکالات به کشور ضربه وارد کنند و طراحی‌های دشمن در این راستا بوده است.

وی ادامه داد: ما برای تضمین پیشرفت کشور،‌ حل مشکلات آن و خدمت به مردم نیازمند چندین تصمیم‌گیری بزرگ هستیم تا از این مراحل و مشکلات عبور و روند رشد در کشور را نهادینه کنیم. در دولت طرح‌هایی را در این زمینه آماده کرده‌ایم و تصمیم داریم در روز چهارشنبه هفته آینده در صحن علنی مجلس این طرح‌ها را با ملت و نمایندگان در میان بگذاریم.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: در واقع ما تلاش داریم با استفاده از این راهها و طرح‌ها سرعت پیشرفت کشور را تضمین کنیم و مشکلاتی را که وجود دارد برطرف کنیم. در واقع برای ایجاد وحدت فکری و دلی و همچنین وحدت دست و قدم در راستای خدمت هرچه بیشتر به کشور، این طرح‌ها را در مجلس بیان می‌کنیم.

رییس‌جمهور در ادامه درباره استخدام‌هایی که قرار است در آینده نزدیک از سوی دولت انجام شود و انتقاداتی که به این موضوع وارد می‌شود، گفت: این استخدام‌ها بر اساس قانون انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: بیش از 800 هزار نفر از دولت بیرون رفته‌اند و تعدادی بازنشسته شده‌اند و به همین خاطر باید تعدادی جایگزین این افراد شوند. نمی‌شود صبر کنیم تا سیستم اداری صفر شود و بعد بخواهیم جایگزین کنیم. این استخدام‌ها طبق قانون و با رعایت آن این اقدام انجام می‌شود.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه "برای این استخدام‌ها امتحان برگزار می‌شود و هیات عالی گزینش نیز باید این افراد را تایید کند"، گفت:‌ این استخدام‌ها بدون توجه به هیچگونه رنگ و نژاد و مسائل اینچنینی و تبعیضی انجام می‌شود.

رییس‌جمهور همچنین در پاسخ به پرسشی درباره موضوع مهندسی انتخابات اظهار کرد: انتخابات مال ملت است. این حرف امام و رهبری است.

وی با اشاره به صحبت‌های روز گذشته مقام معظم رهبری در مورد انتخابات نیز گفت:‌ مقام معظم رهبری و امام نیز همواره تاکید داشتند که انتخابات مال ملت است و هیچ‌کس بالاتر از ملت در کشور نیست و این بزرگان فرمودند که ما یک رای بیشتر نداریم و این ملت است که تصمیم می‌گیرد و انتخاب می‌کند. هرکس بخواهد مردم را مدیریت کند، مردم او را مدیریت می‌کنند.

احمدی‌نژاد همچنین در پاسخ به خبرنگاری که گفت "گویا با توجه به شکایت تعدادی از اعضای شورای شهر تهران، دیوان عدالت اداری حکم شهردار ری را لغو کرده است"، با شوخی به خبرنگاران گفت: دیوان عدالت در همه چیز، بله!

۱۳۹۱/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...