نسخه چاپی

تبادل اتهام بین احزاب صهیونیستی

تبادل اتهام بین احزاب صهیونیستی همزمان با نزدیك شدن به زمان انتخابات كنست این رژیم تشدید شده است

به گزارش نما به نقل از واحد مرکزی خبر، رسانه های رسمی اسرائیل پخش تبلیغات احزاب شرکت کننده در انتخابات کنست را آغاز کردند.

در دو هفته آینده احزاب و فهرست های مختلف انتخاباتی در اسرائیل تلاش خواهند کرد کسانی را که هنوز تصمیم خود درباره حمایت از یک حزب خاص را نگرفته اند، جذب کنند. بیشتر احزاب ائتلاف حاکم در اسرائیل تلاش می کنند آنچه را که موفقیت های دولت قبلی در عرصه سیاسی و اقتصادی می خوانند، برجسته کنند. این احزاب بیشتر در مورد خطر ایران، حزب الله و حماس و لزوم مقابله با آنها تبلیغ می کنند. در تبلیغات امسال کنست، مسئله پیگیری روند صلح با فلسطینی ها بسیار کمرنگ است.

حزب کادیما که شانس ضعیفی در این انتخابات دارد از ایهود اولمرت نخست وزیر سابق اسرائیل در تبلیغات تلویزیونی خود استفاده کرد. کادیما همچنین درباره پیشینه شائول موفاز رئیس کنونی این حزب تبلیغ کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: احزاب عربی در تبلیغات خود بیشتر بر حقوق شهروندان عرب و لزوم مبارزه با افراطی گری و نژادپرستی در اسرائیل متمرکز شده اند. هزینه تبلیغات انتخاباتی در اسرائیل حدود سیزده میلیون دلار برآورد می شود که بیست و چهار ساعت پیش از آغاز رای گیری متوقف خواهد شد. نظرسنجی ها نشان می دهد حدود پانزده درصد از رای دهندگان اسرائیلی هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته اند. این سوال مطرح است که تبلیغات انتخاباتی تا چه اندازه بر نظر این افراد تاثیرگذار خواهد بود

۱۳۹۱/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...