نسخه چاپی

آیت الله كعبی: رهبری دست دشمن را رو كرد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی دست دشمن را برای فتنه‌گری در انتخابات ۹۲رو كرد.

به گزارش نما، آیت‌الله عباس کعبی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام 19 دی اظهار کرد: رهبری روی ترفندهای دشمن در انتخابات آینده تمرکز داشتند و با فراست و فرزانگی و حکمت دست دشمن را در فتنه گری برای انتخابات آینده خواند.وی اذعان کرد: مقام معظم رهبری کلیدواژه انتخابات آزاد که مستمسک فتنه گران است را از بین برد و با این سخنان طراحی‌های دشمن با شعار انتخابات آزاد را باید شکست خورده تلقی کنیم.

جمهوری اسلامی ایران نظام انتخابات آزاد و سالم دارد

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ایشان تاکید داشتند نظام جمهوری اسلامی ایران نظام انتخابات آزاد و سالم است و سران فتنه و حامیان آنها که اعتراض به انتخابات داشتند ظلم به نظام، مردم و اسلام کردند و در واقع بخت برگشتگان و سرشکستگان هستند.

وی تصریح کرد: در حقیقت فتنه‌انگیزان از مردم، نظام و خط امام و رهبری فاصله گرفتند و هرچه اسناد فتنه با گذشت زمان رو شود اینها رسواتر ‌شدند.

آیت‌الله کعبی تاکید کرد: فتنه گران نمی‌توانند در انتخابات آینده با تمام طراحی‌هایی که می‌کنند با وجود رهبری فرزانه و ملت حاضر در صحنه نتیجه بگیرند.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب طراز ریاست جمهوری را در حد جایگاه ریاست جمهوری در قانون اساسی تبیین کرده و تاکید داشتند مدیریت اجرایی سطح بالایی است و افرادی که ممکن است تجربه مدیریتی داشته باشند به این معنا نیست که در سطح ریاست جمهوری توانمند باشند.

شورای نگهبان شرایط ریاست جمهوری در حوزه مدیریت اجرایی را احراز کند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: کسانی که این توانمندی را در خود می‌بینند باید کاندیدا شوند و البته شورای نگهبان باید شرایط ریاست جمهوری در حوزه مدیریت اجرایی را احراز کند.

وی با بیان اینکه رهبری در سخنان روز گذشته خود راهبردهای دشمنان و راهبرد نظام اسلامی در انتخابات آینده را تبیین کردند، افزود: برگزاری انتخابات قانونی با مشارکت حداکثری و پرشور اقشار امکانپذیر خواهد بود و جهان در انتظار خلق حماسه دیگری از مردم ایران زمین است.

آیت‌الله کعبی با ذکر اینکه رئیس جمهور باید جلودار دستگاه اجرایی برای پیشرفت و عدالت باشد، گفت: ما در دهه پیشرفت و عدالت نباید به عقب برگردیم بلکه رئیس جمهوری باید سر کار بیاید که کشور را جلو ببرد و با روحیه جهادی و انقلابی شاهد تحقق پیشرفت و عدالت همه جانبه باشیم.

۱۳۹۱/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...