نسخه چاپی

دیدار برخی اعضای هیات‌رئیسه با احمدی‌نژاد

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: قرار است برخی اعضای هیات رئیسه مجلس قبل از برگزاری جلسه چهارشنبه با رئیس جمهور دیدار كنند تا در خصوص استماع مطالب نمایندگان از سوی وی به توافق برسند.

به گزارش نما، محمد دهقان در گفت وگو با مهر در پاسخ به این سئوال که رایزنی های مجلس و دولت در خصوص جلسه چهارشنبه هفته آینده و حضور رئیس جمهور در مجلس برای گفتگو با نمایندگان به کجا رسید، اظهار کرد: امروز ظهر گفتگویی بین اعضای هیات رئیس مجلس و لطف الله فروزنده، معاون پارلمانی و امور مجلس دولت انجام شد که اعضای هیات رئیسه ضمن اشاره بر ضرورت حضور رئیس جمهور در مجلس و استماع سخنان نمایندگان بر 2 جانبه بودن گفتگوها تاکید کردند.

وی افزود: در این جلسه همچنین معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور برخی دغدغه های دولت را در خصوص جلسه چهارشنبه آینده بیان کرد که اعضای هیات رئیسه مجلس نیز بر آرام بودن این جلسه و حفظ حریم مسئولان ارشد اجرایی کشور تاکید داشتند.

این عضو هیات رئیس مجلس از برگزاری دیداری قبل از جلسه روز چهارشنبه با رئیس جمهور خبرداد و تصریح کرد: قرار است برخی اعضای هیات رئیسه مجلس با آقای احمدی نژاد گفتگو کنند تا وی نیز ضمن حضور و سخنرانی در مجلس، مطالب و سخنان نمایندگان را استماع کند.

وی تاکید کرد: به نظر می رسد اکثر اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تنها در صورتی از سخنان رئیس جمهور در مجلس استقبال می کنند که ایشان هم برای استماع سخنان نمایندگان حضور داشته باشد.

دهقان خاطر نشان کرد: البته رایزنی های مجلس و دولت برای برگزاری جلسات کارشناسی، دو جانبه و غیرشعاری که برای مردم سودمندی لازم را داشته باشد، ادامه دارد.

به گزارش مهر، پیشتر محمد دهقان عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرده بود که در پیام شفاهی که امروز از سوی معاون پارلمانی رئیس جمهور به هیات رئیسه ابلاغ شد رئیس جمهور اعلام کرده است می خواهد ساعت 10 روز چهارشنبه به مجلس بیاید و بعد از سخنرانی و بیان بعضی موضوعات به علت مشغله کاری برود و با این حال دیگر فرصتی برای صحبت و بیان نظرات نمایندگان باقی نمی ماند.

نماینده مردم طرقبه و چناران با بیان اینکه هیات رئیسه قرار است در جلسه ای که تشکیل می دهد این درخواست امروز رئیس جمهور را بررسی کند، اشاره کرده بود: موافقت و استقبال هیات رئیسه پیش از این برای برگزاری جلسه مشترک و بیان نظرات دو طرف بوده است یعنی در یک جلسه 4 ساعته قرار بود دو ساعت رئیس جمهور صحبت کند و دو ساعت دیگر نمایندگان نظرات کارشناسی خود را مطرح کند تا جلسه مفیدی باشد.

همچنین حجت الاسلام حسین سبحانی نیا، دیگر عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرده است که اگر رئیس جمهور می خواهد در جلسه روز چهارشنبه هفته آینده مجلس متکلم وحده باشد، بهتر است از تریبون دولت سخن بگوید.

۱۳۹۱/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...