نسخه چاپی

اعتراف همكار شیرین عبادی +تصویر

شتر باشگاه در خانه همه می‌خوابد پس نترسید نترسید ما همه مثل هم هستیم. خود واقعی مان را به خاطر قضاوت ، سانسور و انكار نكنیم.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران: در هفته گذشته روشنگری از انقلاب ایدئولوژیک در میان برخی از اصلاح طلبان و رونمایی از پشت نقاب نفاق به سبک منافقین در میان اعضای خانواده تشکیلات منحله موسوم به سازمان مجاهدین انقلاب واکنش های قابل تاملی را در بین اردوگاه فتنه گران به نمایش گذاشته است.

طیف مدعی خط اسلام و امام که اکنون پس از گذشته سه دهه از انقلاب بریده و در زمین دشمن دست و پا می زنند شبکه های اجتماعی غربی را حیاط خلوت خود می پندارند غافل از آنکه نمایش کاملی از انحطاط از دستورات بنیادی دینی و اعتقادی را در پیش افکار عمومی به معرض قضاوت گذاشته اند.

جماعت متوهمی که می پندارند باید مردم نیز آنها را در این پس رفت و عقب نشینی همراهی کنند و نه آنکه به رفتارهای منزجر کننده و مبتذل شان که در فضای عمومی انجام می دهند اعتراضی صورت گیرد.

مسیح علی نژاد که مدتها به صورت رقت انگیزی به عملگی در رسانه های غربی ها مشغول است در حرکتي انفعالي با اشاره به افشا انحطاط اخلاقي در خانواده سازمان مجاهدين انقلاب از آنان خواسته تا نفاق را کنار بگذارند و هویت واقعی استحاله شده خود را همانگونه که هست با مخاطبان در میان بگذارند.

علی نژاد با اشاره به افشاگری هفته گذشته باشگاه خبرنگاران با اعتراف به حقیقت تغییر منافق گونه ایدئولوژی انقلاب در میان اصلاح طلبان خطاب به آنان می نویسد :" روزي كه باشگاه خبرنگاران جوان عكس هاي مرا تحت عنوان انحطاط اخلاقي منتشر كرد چقدر سرزنش شدم از دوستان كه چرا عکسهایم را در فيسبوك مي گذارم. امروز كه ديدم سراغ عكسهاي دختر تاجزاده رفتند و دوباره به خيال خويش افشاگري كردند اعتراف مي كنم كه براي تك تك مان اژان گذاشته اند. "

همکار شیرین عبادی در پادویی برای غربی ها در انتها می افزاید :" شتر باشگاه در خانه همه مي خوابد پس نترسيد نترسيد ما همه مثل هم هستيم(شعار مطرح شده از سوي مسيح علي نژاد بر وزن همان شعاري است كه، مسعود رجوي سركرده گروهك تروريستي منافقين، خطاب به فتنه گران در سال 88 مطرح كرد و خطاب به پياده نظام‌هاي صهيونيست‌ها و منافقين در تهران گفت: "نترسيد نترسيد ما همه با هم هستيم"). از ديد انها منحرف اخلاقي و از ديد خودمان مشغول يك زندگي معمولي هستيم. خود واقعي مان را به خاطر قضاوت ، سانسور و انكار نكنيم. "


00.jpg


 گفتنی است اعترافات علی نژاد خطاب به خانواده تاجزاده با استقبال کارمند پر حاشیه بی بی سی همراه شده است به طوری که پونه قدوسی از مجریان تابلودار و معروف بی بی سی در رفتارهای غیر متعارف اخلاقی با حمایت از عملکرد خانواده اصلاح طلبان استحاله یافته اظهار داشته است :" من مخلص زندگی بی بند و بار و دل پر جرأت آنها ( خانواده تاج زاده ) هم هستم دیگر ما همه سوار یک قایق هستیم که کسی نمی تواند مارا غرق کند ! "

000.jpg

۱۳۹۱/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...