نسخه چاپی

بائو: این همه برد اما دریغ از پاداش!

هافبك تیم فوتبال استقلال گفت: با شكست ابومسلم به مرحله بعدی جام حذفی رفتیم ولی بازی‌های سخت‌مان تازه شروع می‌شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، میثم بائو پس از پیروزی پرگل استقلال برابر ابومسلم در جام حذفی گفت: بازی بسیار خوبی بود و حریف هم با وجود اینکه تیم خوبی بود هرچه داشت در 15 دقیقه اول بازی رو کرد و پس از آن از نظر بدنی افت کرد.

وی در ادامه درباره جام حذفی و کیفیت برگزاری آن گفت: بازی‌های ما از این بعد سخت می‌شود مخصوصا اینکه در مرحله بعد باید با سپاهان بازی کنیم. تنها مسئله‌ای که درباره جام حذفی می‌توانم به آن اشاره کنم این است که جام حذفی خیلی زود گذشت و بازی‌ها به سرعت انجام شد.

هافبک استقلال درباره مشکلات مالی تیمش هم گفت: بالاخره هر کسی که به این تیم می‌آید باید ریاضت بکشد. حیف است که تیمی به این بزرگی و با این همه هوادار از نظر مالی مشکل داشته باشد. بازیکنان هم به خاطر باشگاه و هوادارانش سکوت می‌کنند اما ما تاکنون این همه برد آورده‌ایم ولی هیچ پاداشی نگرفته‌ایم.

وی درباره میزان دریافتی‌اش از باشگاه استقلال هم گفت: درصدی از پولم را هم گرفته‌ام اما اکنون که هفته بیستم لیگ برتر است از آن مقداری که باید می‌گرفتیم خیلی عقب هستیم. امیدوارم این مشکلات هرچه زودتر حل شود اما سوال من این است که اگر حالا که صدرنشین هستیم این همه مشکل داریم اگر هفدهم بودیم چه می‌شد؟

۱۳۹۱/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...