نسخه چاپی

همسر شهيد در گفت‌وگو با جهان نيوز مطرح كرد:

نظر شهید احمدی روشن درباره مذاكرات با 1+5

عکس خبري -نظر شهيد احمدي روشن درباره مذاکرات با 1+5

"مصطفی" مخالف تعلیق بود؛ اگر غیر از این بود هیچ وقت هستی خود را در این راه فدا نمی كرد.

به گزارش نما، فاطمه بلوری کاشانی، همسر شهید مصطفی احمدی روشن در گفت و گو با جهان نیوز درباره مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با 5+1 گفت: از مسئولان مذاکره کننده می خواهیم که محکمتر از قبل بر اهداف خودشان پایبند باشند و به هیچ عنوان کوتاه نیایند.

وی با تاکید بر اینکه شرایط دنیا اکنون بحرانی است، افزود: غربی ها در پی" آتو" یا نقطه ضعفی هستند تا فشارهایشان را بر ما بیشتر کنند، بنابراین هرچقدر قدرتمند ظاهر شویم بهتر نتیجه خواهیم گرفت.

همسر شهید احمدی روشن درباره برخی اظهارات مبنی بر توافق جمهوری اسلامی ایران با 5+1 بر سر تعلیق غنی سازی 20 درصدی، اظهار داشت: این موضوع را بعید می دانم، آنها بیش از 30 سال است که دشمنی خودشان را با انقلاب ثابت کرده اند.

وی تصریح کرد: اگر غنی سازی را کنار بگذاریم، نه تنها این فناوری را ترک می کنیم بلکه آنها نیز تحریم ها ی بیشتری اعمال خواهند کرد.

خانم کاشانی با اشاره به اینکه غربی ها هیچ وقت حسن نیت ندارند تا ما هم با آنها تعامل داشته باشیم، گفت: خود "مصطفی" هم مخالف تعلیق بود؛ اگر غیر از این بود هیچ وقت هستی خود را در این راه فدا نمی کرد.

شهید احمدی روشن، مسئول بازرگانی سایت نطنز بود که 22 دی ماه سال گذشته تروریست های وابسته به غرب با چسباندن بمب مغناطیسی به خودروی حامل وی، موجب شهادت این کارشناس هسته ای شدند.

۱۳۹۱/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...