نسخه چاپی

28 صفر روز همبستگی با عدالت‌خواهان بحرین

در بیانیه جمعیت دفاع از مردم بحرین آمده است: روز 28 صفر، همزمان با سوگ امت اسلامی در داغ جانسوز نبی مكرم اسلام (ص) و سبط گرامی‌اش حضرت امام مجتبی (ع) و روز همبستگی با مردم مظلوم و عدالت‌خواه بحرین است.

به گزارش نما به نقل از فارس جمعیت حمایت از مردم مظلوم بحرین به مناسبت روز همبستگی با مردم مظلوم بحرین، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: هر کس فریاد و استغاثه انسانی را بشنود که مسلمانان را به یاری و کمک می‌طلبد و به یاری او نرود مسلمان نیست. پیامبر اکرم (ص)

این بیانیه می‌افزاید: جامعه جهانی با وجود سر و صداهای کر‌کننده خود در لزوم دفاع از حقوق بشر و جلوگیری از تضییع حقوق جوامع مظلوم، همچنان چشم و گوش خود را بسته و رنج تحمیلی بر جوامع مظلوم را به نظاره نشسته‌اند.

این بیانیه ادامه می‌دهد: دنیای غرب و استکباری که بارها و بارها به خاطر دفاع جانبدارانه از غده بدخیم سرطانی و رژیم جعلی اسرائیل قطعنامه‌ها صادر کرده و مصوبه‌ها نوشته‌اند.

در این بیانیه آمده است: کشتار مردم مظلوم و بیگناه بحرین از طرف گروهی اقلیت در سرزمین آباء و اجدادی خودشان به وسیله‌ سلاح‌های مارک‌دار آمریکایی و انگلیسی و پولهای بادآورده و بی‌رنج اعراب داعی اتحاد ملل اسلامی، همه و همه هدایایی است که سکوت در برابر ظالم به ارمغان آورده است.

این بیانیه تاکید می‌کند: از این رو فرصتی است بسیار مغتنم تا در روز 28 صفر، همزمان با سوگ امت اسلامی در داغ جانسوز نبی مکرم اسلام (ص) و سبط گرامی‌اش حضرت امام مجتبی (ع) و روز همبستگی با مردم مظلوم بحرین، در جهت کوتاه کردن ایادی آل خلیفه و حمایت‌های آل سعود و ایجاد روحیه و انگیزه مردم مجاهد و عدالت‌خواه بحرین برای مقاومت و استمرار ایستادگی در مقابل ظلم‌هایی که بر ایتام آل محمد (ص) در این کشور می‌شود حمایت و همبستگی خود را اعلام داریم.

به همین منظور جمعیت حمایت از مظلومین بحرین در این روز گرامی همراه و همگام با دیگر اقشار جامعه ضمن دعوت جهت تجمع عظیم در مصلی‌های نماز جمعه و محافل عزای سید و سرور عالمیان، رسول اکرم (ص) و سبط گرانقدرش در سراسر کشور حمایت قاطع خود از مظلومین بحرین تا پیروزی نهایی را اعلان داشته و از درگاه احدیت استخلاص ایشان را از چنگال آل خلیفه مزدور طلب می‌دارد.

۱۳۹۱/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...