نسخه چاپی

چه كسانی «انتخابات آزاد»را تبلیغ می‌كنند

عکس خبري -"شکست خوردگان سياسي«انتخابات آزاد»را تبليغ مي‌کنند"

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینكه شكست ‌خورده‌های سیاسی، «انتخابات آزاد» را مطرح می‌كنند، گفت: آنها باید خجالت بكشند؛ ‌چرا كه مردم، هم رؤسا و هم لیدرهای فتنه را می‌شناسند.

به گزارش نما به نقل از فارس، آیت‌الله احمدجنتی خطیب موقت نمازجمعه تهران در خطبه دوم خود به یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران اشاره و تصریح کرد: انتخاباتی که هر سال در کشورمان برگزار شده است، همواره سالم بوده است و شاهد آن تمام مردم کشورمان هستند.

وی ادامه داد: چه زمانی انتخابات ما آزاد نبوده؟ چه کسی را به زور وادار کرده‌اند که رأی به کسی بدهد و به کسی رأی ندهد؟ به چه کسی زور گفته‌اند که ثبت‌نام بکن و ثبت‌نام نکن؟ درب مرکز ثبت‌نام باز بوده، قانون اساسی هم شرایط معین کرده و با این شرایط هر کسی می‌تواند بیاید، و اگر کسی واجد شرایط باشد امکان رد شدن ندارد و اگر هم خیر، توقع نداشته باشد صلاحیتش تأیید شود.

خطیب موقت نمازجمعه تهران واژه «انتخابات آزاد»‌ را همانند واژه «تقلب» در انتخابات را که در سال 88 از سوی کاندیدای مغلوب مطرح شد، کلید واژه فتنه آینده دانست و گفت: من نمی‌توانم افرادی را که واژه «انتخابات آزاد» را مطرح می‌کنند نام ببرم اما این افراد شکست‌خورده‌های سیاسی هستند.

آیت‌الله جنتی اضافه کرد: دیگر کسانی که انتخابات آزاد را مطرح می‌کند سلطنت‌طلبان، آمریکا و اسرائیل هستند و یکی از آنها می‌گفت که راه براندازی انقلاب و حکومت اسلامی در ایران همین حربه تبلیغاتی «انتخابات آزاد» است.

وی تصریح کرد: این افرادی که ادعای سیاست می‌کنند و در یک زمانی نیز کارها دست آنها بود و نقش والایی در حکومت داشتند، امروز چرا همراستای دشمنان حرف از انتخابات آزاد می‌زنند؟

خطیب موقت نمازجمعه تهران با تأکید بر اینکه ملت ایران بصیرت بالایی دارد و فتنه سال 88 را نیز به خوبی تجربه کرده است، خطاب به مطرح‌ کنندگان «انتخابات آزاد» گفت: حالا دیگر این حرف‌ها را نزنید، خجالت بکشید،‌چرا که مردم هم رؤسای فتنه را شناخته‌اند؛ هم لیدرهای فتنه را و هم ساکتین فتنه را که از پشت سر چراغ سبز نشان می‌دادند.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه آن افرادی که در فتنه سال 88 دخیل بودند امروز طلبکار شده‌‌اند، گفت: این افراد بعد از اینکه در فتنه بلوا برپا کردند و هزینه سنگینی بر مردم و مملکت وارد کردند، امروز حرف از انتخابات آزاد می‌زنند. پس از اینکه مردم را به فتنه و‌ آتش کشیدید، امروز کرسی ریاست‌جمهوری نیز می خواهند.

۱۳۹۱/۱۰/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...