نسخه چاپی

توقف ساخت سریال«روح‌الله»به كارگردانی «راما قویدل»

عکس خبري -توقف ساخت سريال«روح‌الله»به کارگرداني «راما قويدل»

تولید مجموعه تلویزیونی «روح‌الله» به كارگردانی «راما قویدل» متوقف شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، مجموعه تلویزیونی «روح الله» سریالی است که برای پخش در دهه فجر ساخته شده و قرار است از شبکه دو سیما به روی آنتن برود.

بنا بر این گزارش، این سریال با چراغ خاموش در حال ساخت بود و کسی خبر از تولید آن نداشت، تا اینکه خبر رسید این سریال مدت 10 روز است به دلیل کمبود بودجه تعطیل شده و سازندگان تولید آن را متوقف کرده‌اند.

مجموعه تلویزیونی «روح الله» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، نویسندگی سعید نعمت الله و کارگردانی راما قویدل مراحل تولید خود را سپری می‌کند.

این سریال از 12 داستان‌ اپیزودیک برخوردار است و تا به حال 5 اپیزود آن ساخته شده است.

در هر قسمت از سریال نیز بازیگران مختلفی نظیر محمد کاسبی، عنایت الله شفیعی، شیوا ابراهیمی، انوش ارجمند، رحمان باقریان، مهدی صباغی و ... جلو دوربین رفته‌اند.

به گزارش فارس، طبق اعلام معاونت سیما، این سریال قرار است از روز 14 بهمن روی آنتن برود و باید دید با توجه به کمبود بودجه‌ای که این پروژه با آن روبرو شده، مراحل تولید سریال در این مدت اندک باقیمانده به پایان می‌رسد یا خیر.

سریال «روح‌الله» منتخبی است از قصه‌های گوناگون که افراد مختلف از دیدارهایشان با حضرت امام (ره) روایت کرده‌اند. برخی از این داستان‌ها نیز برداشت‌هایی از روابط رهبر کبیر انقلاب با همسایگان و آشنایان است.

این سوژه‌ها بر اساس مستنداتی ساخته می‌شود که در کتاب‌های گوناگون از قول افراد متعدد روایت شده و داستان‌ها به‌گونه‌ای روایت می‌شود که مخاطب امام (ره) و رجل سیاسی وقت را در آن مشاهده نمی‌کند.

۱۳۹۱/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...