نسخه چاپی

تشكر استقلالی‌ها از رئیس جمهور

تمرین عصر شنبه تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد كه بازیكنان و اعضای كادر فنی این تیم از رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان به خاطر در اختیار دادن مجموعه ورزشی شهید كشوری تشكر كردند.

به گزارش نما به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال که خود را برای برگزاری دیدار با مس کرمان در هفته بیس ت و یکم رقابتهای لیگ برتر آماده می کند، عصر امروز شنبه تمریناتش را در کمپ اختصاصی این باشگاه زیر نظر امیر قلعه نویی و در حضور دو تن از اعضای کادر فنی تیم ملی پیگری کرد.


در این تمرین امیر قلعه نویی دقایقی برای شاگردانش از اهمیت دیدار برابر مس و شرایط سخت این تیم در صدر جدول صحبت کرد و دقایقی نیز با مارکاآقاجانیان مربی تیم ملی گفتگوی اختصاصی داشت. دن گاسپار دیگر دستیار کی روش از جمله تماشاگران ویژه تمرین امروز استقلال بود.


از جمع بازیکنان استقلال عباس محمدرضایی به خاطر مصدومیت غایب بود اما سیاوش اکبرپور و هاشم بیک زاده که مدتها به علت مصدومیت در تمرینات حضور نداشتند، از امروز به همراه سایر بازیکنان تمریناتشان را از سر گرفتند.


بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال استقلال به دنبال امضای بنری توسط هواداران این تیم، با امضا این بنر مراتب سپاس و قدرانی شان از رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان به خاطر در اختیار گذاشتن مجموعه ورزشی شهید کشوری را اعلام کردند.


تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و یک دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر عصر دوشنبه در ورزشگاه ازادی تهران به مصاف تیم مس کرمان خواهد رفت.

۱۳۹۱/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...