نسخه چاپی

هفته خوش مدعیان لیگ برتر!

هفته سیزدهم مسابقات بسكتبال لیگ برتر با پیروزی تیم‎های پتروشیمی، مهرام، فولاد ماهان، همیاری و شهرداری گرگان به پایان رسید. تیم پتروشیمی بندر امام موفق شد با پیروزی در این هفته با 25 امتیاز به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دهد، تیم مهرام تهران با نتیجه 81 بر 60 مقابل صنایع پتروشیمی ماهشهر به پیروزی رسید و مجموع امتیازات خود را به 24 رساند.

هفته سیزدهم (چهارم دور برگشت) مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‎های کشور پنجشنبه شب در حالی برگزار شد که تمام مدعیان به غیر از دانشگاه آزاد موفق به شکست حریفان‎شان شدند .

به گزارش نما به نقل از تابناک، تیم دانشگاه آزاد تنها تیمی نیمه نخست جدول رده‎بندی (رده‌های اول تا پنجم) بود که در این هفته از مسابقات با شکست مواجه شد.

از بین تیم‌های نیمه دوم جدول رده‌بندی (رده‌های ششم تا دهم) نیز شهرداری گرگان هم تنها تیمی بود که موفق به کسب پیروزی در این هفته از رقابت‌ها شد.

در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات بسکتبال لیگ برتر، مهرام، مدافع عنوان قهرمانی که از نبرد تعیین کننده هفته گذشته برابر فولاد ماهان صاحب پیروزی شد و به رده دوم صعود کرد، پنجشنب شب با 21 اختلاف امتیاز صنایع پتروشیمی ماهشهر را با شکست مواجه کرد تا همچنان تنها تیم مدعی بدون باخت در مرحله برگشت باشد.

پتروشیمی، صدرنشین رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر نیز پنجشنبه شب در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 78 بر 68 میزبان خود البدر بندر کنگ را مغلوب کرده و با 25 امتیاز به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دهد.

همیاری زنجان که طی دو هفته گذشته ناکامی‎های تلخی را در این فصل از مسابقات لیگ برتر تجربه کرده بود، در دیدار این هفته صاحب پیروزی شد و اینگونه به اوضاع نابسمانی که با آن مواجه شده بود، تا حدی سر و سامان داد. شاگران فرزاد کوهیان پس از دو شکست دور از انتظاری که متحمل شده بودند، با کسب پیروزی مقابل نفت سپاهان خیال خود را برای ادامه رقابت با دیگر مدعیان آسوده‌تر کردند.

فولاد ماهان - دانشگاه آزاد؛ این دیدار مهمترین دیدار میان تیم‌های بالای جدول بود که در سالن مخابرات اصفهان برگزار شد. بعد از شکست برابر مهرام رقیب، بازی در اصفهان بهترین فرصت برای شاگردان محسن صادق‎زاده بود تا بتوانند یک برد و 2 امتیاز آن را به اندوخته‌های‌شان اضافه کنند و موقعیت خود را در جدول رده‌بندی حفظ کنند.

آنها از این فرصت به خوبی استفاده کردند. البته دانشگاه آزاد در حالی نتیجه دیدار برابر فولاد ماهان را واگذار کرد که به دلیل آسیب دیدگی حسن‎زاده و جمیشیدی از در اختیار داشتن ترکیب کامل خود محروم بود.

از میان تیم‎های نیمه دوم جدول هم پنجشنبه شب دو تیم استقلال زرین قشم و شهرداری گرگان به مصاف هم رفتند. این بازی در قشم برگزار شد اما این شاگردان اسدالله کبیر بودند که صاحب امتیاز کامل آن شدند. بازیکنان شهرداری گرگان که هفته گذشته پس از هفته‌ها صاحب برد شده بودند با کسب پیروزی در قشم روند نتیجه گیری خود را ادامه دادند. این در حالی است که حریف آنها پس از هفته‌ها، این هفته از دستیابی به برد ناکام ماند.

نتیجه دیدارهای برگزار شده در هفته سیزدهم (چهارم دور برگشت) مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* استقلال زرین قشم 57- شهرداری گرگان 59
* البدر بندر کنگ 68 - پتروشیمی بندرامام 78
* صنایع پتروشیمی ماهشهر 60 - مهرام تهران 81
* فولاد ماهان سپاهان 66 - دانشگاه آزاد تهران 50
* همیاری زنجان 73- نفت سپاهان

۱۳۹۱/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...